English

ادامه جستجو ها برای یافتن گمشدگان چال دره

هنوز هیچ ردی از مفقود شدگان به دست نیامده اما جستجوها برای یافتن سه مفقودی حادثه چال دره همچنان ادامه دارد.

ادامه جستجو ها برای یافتن گمشدگان چال دره

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، معاون امداد هلال احمر خوزستان گفت: هنوز هیچ ردی از مفقود شدگان به دست نیامده اما جستجوها برای یافتن سه مفقودی حادثه چال دره همچنان ادامه دارد.

 صادق سلامت  در مورد آخرین وضعیت مفقود شدگان حادثه چال دره گفت: از صبح امروز در ششمین روز مفقود شدن سه مرد در حادثه برای طبیعت گردان در چال دره، تیم های امدادی کار جستجو در محل را انجام می دهند. علاوه بر نیروهای هلال احمر و تیم جستجو استان، غواص های آتش نشانی و مردم محلی همچنان مشغول جستجو هستند.

به گفته معاون امداد هلال احمر استان خوزستان، کار جستجو از طریق نیروهای محلی، پهباد، تیم جستجو استان خوزستان و نیروهای آتش نشانی دزفول همچنان ادامه دارد تا شاید ردی از سه مفقود این حادثه کشف شود.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول نیز با بیان این‌که نمی‌توان در رابطه با احتمال زنده بودن یا زنده نبودن سه گردشگر مفقود حادثه دز نظر داد، از اعزام گروه پاراگلایدر به منطقه از امروز خبر داد.

حبیب‌اله آصفی با بیان این‌که عملیات جستجوی سه گردشگر مفقود به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، تصریح کرد: به صورت مستمر تجهیزات جدید برای استفاده در این عملیات‌ها در منطقه استقرار می‌یابند. شب گذشته دو اکیپ دیگر وارد کار شدند و صبح امروز این دو اکیپ بازگشتند.

فرماندار ویژه دزفول از اعزام گروه دارای پاراگلایدر به منطقه به منظور شرکت در عملیات جستجوی گردشگران مفقود خبر داد و افزود: این گروه از امروز وارد عملیات شدند. همچنین امروز نیز دریچه‌های سد دز به منظور کاهش دبی رودخانه با هدف تسهیل در عملیات جستجو مفقودان به صورت موقت بسته شد.

آصفی در خصوص احتمال زنده بودن سه گردشگر مفقود حادثه دز با وجود گذشت شش روز از این حادثه گفت: هیچ کس نمی‌تواند در رابطه با زنده بودن یا زنده نبودن مفقودان اطلاعات دقیقی ارائه دهد. این موضوع تنها به لطف و عنایت خداوند بستگی دارد.

وی افزود: احتمال می‌رود این سه گردشگر در نقطه‌ای که آخرین بار دیده شدند یعنی همان کول‌خرسون باشند. این منطقه دارای غارهای بسیار زیاد و دره‌های عمیق و بی‌انتها است و فکر می‌کنیم اگر عملیات جستجو 10 برابر آنچه که تاکنون انجام شده، ادامه یابد ممکن است این گردشگران در این منطقه پیدا شوند.

گفتنی است؛ روز پنج شنبه گذشته اعضای تور طبیعت گردان مهربان اهواز برای رفتینگ وارد منطقه چال دره دزفول شدند اما به علت پاره شدن تویوب ها 19 نفر داخل آب گرفتار شدند. در این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و سه نفر مفقود شدند، در این حادثه 14 نفر همان لحظات اولیه از مرگ نجات یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی