English

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال خبر داد:

همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان ماسال برگزار می شود

رئیس اوقاف و امور خیریه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک کرامت ، اظهار داشت : امامزادگان به عنوان سمبل گرایش‌های مذهبی و باورهای اعتقادی در بین مسلمانان محسوب می‌شوند.

همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان ماسال برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از ماسال، حمید رحیمی، رئیس اوقاف و امور خیریه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک کرامت، اظهار داشت: امامزادگان به عنوان سمبل گرایش‌های مذهبی و باورهای اعتقادی در بین مسلمانان محسوب می‌شوند.

وی افزود: در راستای شناخت و معرفت بیشتر امامزادگان ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «همایش بزرگداشت امامزادگان» به مناسبت روز گرامیداشت امامزادگان در این شهرستان برگزار می‌شود .

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت : این همایش پنج‌شنبه (5 مرداد 96) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی ، امام جمعه شهرستان ماسال و مولودی سینا پورمحسن در مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود .

رحیمی با بیان اینکه در همایش مذکور جوایز به منتخبین چهلمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش شهرستانی هم اهدا می‌شود ، تصریح کرد : طرح بزرگداشت امامزادگان در راستای ترویج و نشر معارف نورانی قرآن کریم و توسعه و تعمیق فرهنگ پیامبر اکرم و اهل بیت علیهم‎السلام ، گسترش سطح معرفت اقشار مختلف جامعه نسبت به امامزادگان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است .

وی خاطرنشان کرد : تبیین و گسترش فضایل اهل‌بیت علیهم السلام ، تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی با توجه به رهنمون مقام معظم رهبری، آشنایی مردم با سیره و تاریخ ائمه معصومین(علیهم السلام و امامزادگان و تکریم مقام شامخ و معنوی امامزادگان از جمله اهداف برگزاری همایش‌های تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه