English

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان

بیش از ۲۲ هزار شغل در استان گلستان ایجاد می‎شود‌

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ‌گلستان گفت: براساس تعهد در سال ۹۶ بیش از ۲۲ هزار شغل در استان ‌ایجاد خواهد شد.

بیش از ۲۲ هزار شغل در استان گلستان ایجاد می‎شود‌

به گزارش خبرگزاری موج، سعید مازندرانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در سال 96 بیش از 22 هزار شغل در استان گلستان ایجاد خواهد شد که سهم شهرستان آزادشهر از این میزان یک‌هزارو 600 شغل است.

وی افزود: این مشاغل در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و مسکن است که امسال در استان گلستان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه 350 نفر شغل از طریق کارورزی در شهرستان آزادشهر ایجاد خواهد شد، افزود: در بحث هر روستا یک تعاونی یا تعاون روستایی، بیش از 400 شغل در استان گلستان ایجاد خواهد شد که بخش بیشتر آن مربوط به شهرستان آزادشهر است.

مازندرانی یادآور شد: در بررسی انجام شده مرکز آمار، در بهار 96 نرخ بیکاری 13.6 و جمعیت فعال استان گلستان 39 درصد بود که این میزان در سال 95 در مدت مشابه 13.8 بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تاکید کرد: اقدامات خوبی در حوزه اشتغال ایجاد شده اما تعداد فارغ‌التحصیلان و بانوان ورود به بازار کار به قدری زیاد بود که با وجود تلاش‌های فراوان نرخ بیکاری کاهش چشمگیری نداشته است.

وی افزود: در سال 96 مقرر شد در سطح استان 14 روستا بدون بیکار در نظر گرفته شود و از طریق صندوق کارآفرینی و امور روستایی استانداری این کار انجام شود و اگر این فعالیت موفقیت‌آمیز باشد در دیگر روستاها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر هم در این جلسه گفت: اعتبارات این شهرستان امسال 23 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 77 درصد رشد را نشان می دهد.

حبیب شفائی نوده از دستگاه‌هایی اجرائی خواست با اجرای برنامه‌های دقیق و مدون در جذب این بودجه‌ها تلاش کنند. 

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به قطعی و کمبود آب در برخی از مناطق آزادشهر از مسئولان مربوطه خواست در خصوص رفع این مشکل تلاش کنند.

حجت‌الاسلام عین الله شهابی امام جمعه آزادشهر هم در این جلسه داشتن تقوا و تعهد، سعه صدر، مدیر و مدبر، تخصص در کنار تعهد و خدمت به مردم را از شاخصه‌های بارز مدیران اعلام کرد و گفت: اگر هرکدام از این شاخصه‌ها در مدیران ما کم رنگ شود آن مدیر نمی‌تواند به وظایف خود خوب عمل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه