English

مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های نابینایان گلستان

مشکل ورزش نابینایان کمبود زیرساخت است

نبود زیرساخت به عنوان مهم‌ترین مشکل ورزش نابینایان و همکاری با مدارس استثنایی برای جذب ورزشکار، مهم‌ترین مواردی بود که در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان استان گلستان مطرح شد.

مشکل ورزش نابینایان کمبود زیرساخت است

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع انتخاباتی ریاست هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گلستان ظهر دوشنبه با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و دیگر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و ابراهیم غفاری به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

غفاری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست این هیئت بود که با کسب ۱۷ رای از تمامی ۱۷ رای ماخوذه به مدت  چهار سال عهده دار این سمت شد.

وی که مدیرکل بهزیستی گلستان است در چند ماه گذشته به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های نابینایان استان گلستان فعالیت می‌کرد.

رئیس هیأت به تنهایی جوابگوی نیازهای ورزشکاران نیست

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مجمع اظهار کرد: زحمات زیادی در طول دوران فعالیت هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کشیده شده و باید از تمامی اعضای هیئت در این مدت تشکر کنم.

بهمن طیبی افزود: انتخاب آقای غفاری با کسب تمامی آرا، پیام‌های زیادی به همراه دارد و ایشان که در سمت مدیرکل بهزییستی گلستان فعالیت می‌کنند با قشر نابینا و کم بینا آشنا هستند.

وی ادامه داد: انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان، انتهای مسیر نیست و کار مجمع به تازگی شروع شده و هر کسی باید گوشه‌ای از کار را بگیرد.

طیبی تصریح کرد: رئیس هیأت به تنهایی جوابگوی نیازهای ورزشکاران نخواهد بود، زیرا هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان شامل چندین رشته است.

وی یاداور شد: از آقای غفاری می خواهیم که از تمامی ظرفیت‌های استان در بخش ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استفاده کند.

کمک به ورزش نابینایان لذت بیشتری دارد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه شرایط ورزشکاران نابینا و کم بینا بسیار سخت است، گفت: استعدادهای خوبی در سراسر استان وجود دارند که باید به تمامی شهرستان‌ها توجه کنیم که نیازمند تلاش و توجه اعضای هیئت است.

طیبی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل ورزش‌های نابینایان زیرساخت است و قرار است بخشی از اعتبارات عمرانی که از محل ۰.۲۷ مالیات بر ارزش افزوده برنامه ششم به ورزش های معلولان اختصاص یابد تا شاهد اتفاقات بهتری برای ورزش نابینایان باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش برای رفع نیاز هیئت‌هایی مانند نابینایان لذت بیشتری دارد زیرا این ورزشکاران نیازمند توجه و کمک بیشتری هستند.

وی یادآور شد: استان گلستان آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی در ورزش‌های نابینایان را دارد.

تیم گلبال بانوان گلستان دوباره تشکیل می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گلستان هم اظهار کرد: نابینایان و کم بینایان جامعه‌ای هستند که سازمنا بهزیستی به آنها آشنایی کامل دارد و توجه به ورزش به توانمندسازی نابینایان و کم بینایان کمک زیادی خواهد کرد.

ابراهیم غفاری افزود: هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان از چند رشته تشکیل شده و نیازمند فعالیت و توجه بیشتری است.

وی ادامه داد: تصمیم داریم تا تیم گلبال بانوان استان گلستان را دوباره راه اندازی کنیم زیرا استعدادهای خوبی در بانوان داریم.

غفاری با بیان اینکه هدف اصلی هیأت ورزش‌های نابینایان استان توجه به استعدادیابی است، تصریح کرد: جلسه‌ای با اموزش و پرورش استثنایی داشتیم که با آنها همکاری کنیم که دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی شناسایی شوند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در این مسیر بتوانیم استعدادهای ورزشی خوبی را تربیت و آنها را تحویل جامعه دهیم.

برگزاری اردوی تیم‌های ملی گلبال آقایان و بانوان در گلستان

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گلستان که در سمت مدیرکلی یهزیستی استان هم فعالیت می‌کند، اظهار کرد: ۹۰ درصد کمک به ورزش نابینایان از طریق سازمان بهزیستی است و ۱۰ درصد آن از طریق فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان انجام می‌شود.

غفاری از برگزاری اردوی تیم ملی گلبال آقایان در گرگان خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی گلبال آقایان در گرگان در حال برگزاری بوده زیرا شرایط آب و هوایی استان به تایلند که میزبان رقابت‌های آسیایی است، شباهت دارد.

وی یادآور شد: اردوی تیم ملی گلبال بانوان  هم هفته آینده در استان گلستان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه