English

بازیکن گلستانی تیم ملی هاکی:

هاکی گلستان در گرگان خلاصه شده است

بازیکن گلستانی تیم ملی هاکی کشورمان با بیان اینکه هاکی استان در گرگان خلاصه شده است نیاز اصلی هاکی گلستان را پشتوانه سازی عنوان کرد.

هاکی گلستان در گرگان خلاصه شده است

به گزارش خبرگزاری موج، نوید طاهری راد اظهار کرد: هاکی گلستان در حال حاضر فقط در گرگان فعالیت دارد و این در حالی است که پیش از این شهرستان‌هایی مانند بندرترکمن و آق قلا هم فعال بودند.

وی افزود: استعدادهای زیادی در هاکی گلستان وجود دارند و نیاز است تا تمامی شهرستان‌ها فعال شوند و بتوانیم با استعدادیابی برای هاکی استان پشتوانه سازی کنیم.

بازیکن گلستانی تیم ملی هاکی کشورمان در خصوص صعود نکردن نماینده استان به لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در رقابت‌های لیگ دسته اول دو تیمی که بازیکنان بهتری جذب کرده بودند موفق به صعود به لیگ برتر شدند.

طاهری راد ادامه داد: سه بازیکن غیر بومی که تیم گلستان جذب کرده بود نتوانستند به تیم کمک کنند و فکر میکنم اگر از بازیکنان بومی استفاده می‌کردیم راهی لیگ برتر می‌شدیم.

وی یادآور شد: با این شرایط باید یک فصل دیگر پشت خط لیگ برتر بمانیم و در انتظار باشیم تا تیمی انصراف دهد و گلستان جایگزین شود.

طاهری راد بیان کرد: استان گلستان بازیکنان و مربیانی که دارد که قهرمانی آسیا را در کارنامه دارند و اگر بتوانیم حامی مالی خوبی جذب کنیم به طور قطع جزو چهار تیم لیگ برتر خواهیم شد.

وی اضافه کرد: هاکی گلستان در رده‌های پایه همواره جزو برترین‌های کشور بوده اما در رده بزرگسالان حتی در لیگ برتر هم تیم نداریم و امیدوارم این مشکل همیشگی حامی مالی بالاخره برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه