English

نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب در گلستان خبر داد

کمبود روحانی در گلستان برای اعزام به عتبات

مسوول دفتر نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب در گلستان گفت: یکی از مشکلات استان گلستان کمبود روحانی برای اعزام به عتبات است.

کمبود روحانی در گلستان برای اعزام به عتبات

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام عباس دارویی شامگاه دوشنبه در دیدار با کارگزاران حج استان گلستان اظهار کرد: بااینکه در سال جاری عملیات اجرایی حج دیر آغاز شد اما شاهد افزایش دو برابری ثبت‌نام زائران گلستانی بودیم به‌گونه‌ای که در سال‌های گذشته سه هزار نفر زائر ثبت‌نام می‌کردند و اما این آمار در سال جاری به هفت هزار نفر رسیده است.

وی بابیان اینکه هماهنگی و همکاری مدیران کاروان‌ها باعث شده کارهای مربوط به حج به‌خوبی پیش رود، اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز حتی یک مورد اختلاف پیش نیامده و گزارش نشده است.

بُعد فرهنگی حج مورد توجه قرار گیرد

حجت‌الاسلام دارویی گفت: یکی از دغدغه‌های فکری بعثه رهبر معظم انقلاب موضوع فرهنگی حج بوده که لازم است تمام تلاشمان را در این مدت بکار گیریم تا از بُعد فرهنگی حج غافل نشویم.

وی ادامه داد: اکثر مدیران کاروان‌های گلستان در سال جاری را بازنشستگان فرهنگی تشکیل می‌دهند و حدود ۸۸ روحانی، معین و معینه در قالب ۴۹ کاروان به مراسم حج اعزام می‌شوند.

مسوول دفتر نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب در گلستان از توزیع هفت هزار بن فرهنگی کتاب خبر داد و گفت: با جدیت پیگیر برگزاری جلسات شورای فرهنگی در کاروان‌ها هستیم.

وی یکی از مشکلات استان گلستان را کمبود روحانی برای اعزام به عتبات اعلام کرد و افزود: تقاضا داریم از روحانیونی که در آزمون مربوطه رد شده‌اند دوباره آزمونی گرفته شود تا در مراسم حج از روحانیون و مداحان استانی بهره‌مند شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه