English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

جشن پیوند آسمانی ۱۰۰ زوج ناشنوا در اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جشن پیوند آسمانی 100 زوج ناشنوا با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استاندار اصفهان و جمعی از مسوولان استانی در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار می شود.

جشن پیوند آسمانی 100 زوج ناشنوا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی اظهار داشت: همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و همچنین سالروز تکریم و تجلیل از امامزادگان جلیل القدر 100 زوج ناشنوا پیوند آسمانی خود را در جوار حرم مطهر مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان جشن می گیرند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان این مراسم را با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی و با رویکرد تسهیل ازدواج آسان برای جوانان و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و از محل موقوفات منطبق با نیت ازدواج و تهیه جهیزیه با همکاری و مشارکت کانون ناشنوایان استان و اداره کل بهزیستی استان برای دومین سال اجرا می کند.

این مراسم 5 مرداد ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی در جوار این بقعه متبرکه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه