English

مدیرعامل باشگاه ملوان خبر داد؛

در حال حاضر امتیازی از ملوان کم نمی شود

مدیرعامل ملوانان در رابطه با به پایان رسیدن مهلت این تیم و حتمی شدن کسر امتیاز از انزلی چی ها گفت: فعلا این موضوع منتفی است و در حال حاضر امتیازی از ملوان کم نمی شود.

در حال حاضر امتیازی از ملوان کم نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، پس از اعلام به پایان رسیدن مهلت ملوانان برای تسویه حساب با زلاتکوفسکی و کسر ۶ امتیاز از این تیم، مسعود رضاییان مدیرعامل ملوانان اظهار کرد: این پرونده یک مسئله پیچیده حقوقی است و فعلا نمی خواهم در این مورد صحبت کنم، بعدها باشگاه در این رابطه با تنظیم بیانیه ای که شامل بندهای حقوقی این پرونده خواهد بود توضیحات خود را ارائه می کند.

رضاییان ادامه داد: موضوع کسر امتیاز از ملوان منتفی است، چیز زیادی در این باره نمی توانم بگویم اما در حال حاضر بحث کسر امتیاز مطرح نیست.

به گزارش موج، چند ماهی است که خبرهایی مبنی بر شکایت زوران زلاتکوفسکی از باشگاه ملوان بندر انزلی به فیفا به علت عدم پرداخت طلب خود شنیده می‌شود. حتی گفته شد این تیم در آستانه کسر 6 امتیاز قرار دارد.

اگر پول زوران که فیفا باشگاه ملوان را به پرداخت آن محکوم کرده پرداخت نشود و ملوان به کسر 6 امتیاز محکوم شود، فیفا به فدراسیون فوتبال به طور رسمی کسر امتیاز را ابلاغ خواهد کرد این در حالی است که هنوز هیچ حکم کتبی نه به فدراسیون فوتبال و نه به باشگاه ملوان بندرانزلی بدین منظور نرسیده است. باید ببینیم این پرونده در نهایت به کجا خواهد رسید و آیا امتیازی از قوی سپید انزلی که امسال یکی از بخت‌های اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، کسر خواهد شد یا خیر هر چند خبرهایی هم درباره سقوط این تیم به دسته پایین‌تر مطرح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه