English

فرماندار رشت خبر داد:

تکمیل و اتمام طرح های فاز دوم تصفیه خانه بزرگ رشت تا پایان سال ۹۷

فرماندار رشت با بیان اینکه اتصال شبکه آب مناطق 8 و 9 با فشار مناسب با افتتاح تصفیه خانه در سال 97 صورت خواهد گرفت تاکید کرد: حتما سعی خواهیم کرد اقداماتی را در کوتاه مدت برای رفع مشکلات مردم اجرایی کنیم.

تکمیل و اتمام طرح های فاز دوم تصفیه خانه بزرگ رشت تا پایان سال 97

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرماندار شهرستان رشت با اشاره به گزارش های خوب و امیدوارکننده از روند تکمیل فاز دوم تصفیه خانه بزرگ رشت ضمن ابراز امیدواری از اتمام طرح های این تصفیه خانه تا پایان سال 97 تصریح کرد: این پروژه در افق 24 ساله ای که دیده شده است با پوشش جمعیت 2 و نیم میلیون نفری و پوشش کل بخش های شهرستان رشت، یقیناً می تواند مشکلات عدیده آب شرب شهرستان رشت را برطرف نماید.

وی با بیان اینکه اتصال شبکه آب مناطق 8 و 9 با فشار مناسب با افتتاح تصفیه خانه در سال 97 صورت خواهد گرفت تاکید کرد: حتما سعی خواهیم کرد اقداماتی را در کوتاه مدت برای رفع مشکلات مردم اجرایی کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این پروژه ها بر اساس زمانبندی مشخص صورت خواهد گرفت، افزود: خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم علاوه بر مسئولیت اجرایی وظیفه شرعی ماست و در تلاشیم تا تمام توان خود را در این جهت بکار گیریم و مردم را از خدمات نظام و دولت ندبیر و امید بهره مند نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه