English

مشکل کم‌آبی در کل استان مازندران وجود دارد

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کم‌آبی در کل مازندران وجود دارد و در حال حاضر که شرایط بحرانی نیست باید با آرامش تصمیم بگیرید ولی بعدها ممکن است مشکل ایجاد شود.

مشکل کم‌آبی در کل استان مازندران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم احمدی لاشکی در جلسه بررسی مشکلات آب شرب شهرهای پول و کجورنیز با اشاره به اینکه وجود 980 مشترک بدون کنتور و بیش از 320 کنتور خراب در شهرهای پول و کجور نشان‌دهنده این است که هنوز افراد زیادی قانون‌پذیر نیستند و شرکت آبفا باید در این زمینه کار قانونی خود را انجام دهد.

وی افزود: بدهی 60 میلیون تومانی آب‌شرب برای شهر پول خوب نیست و از شهردار پول انتظار می‌رود با همکاری اداره آب نسبت به رفع این مشکل با جدیت اقدام کند.

احمدی تصریح کرد: مشکل کم‌آبی در کل استان مازندران وجود دارد و در حال حاضر که شرایط بحرانی نیست و باید با آرامش مسؤولان تصمیم بگیرند ولی بعدها ممکن است مشکل ایجاد شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره آب شهر پول و کجور نیاز به یک دستگاه خودروی مناسب دارد تا در زمان‌های نیاز بتواند خدمات‌رسانی کند، تصریح کرد: کمبود آب در شهر پول تنها از طریق آب «دیوچشمه» حل می‌شود و از سویی دیگر پمپاژ و تصفیه‌خانه و ادامه اصلاحات شبکه نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: در بحث مصارف غیرضروری در شهر کجور نیاز به برنامه‌ریزی و این معضل باید حل و ریشه آن زده شود و با آنهایی که برق و آب غیرمجاز استفاده می‌کنند برخورد جدی شود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران در این جلسه با اشاره به تعامل مطلوب نماینده نوشهر و چالوس با دولت و پیگیری امور حوزه انتخابیه، اظهار کرد: به استان مازندران 3 مورد از ماده 23 تعلق گرفت که یکی از آنها در شهرهای نوشهر و چالوس بوده است.

وی افزود: بعد از تحویل آب شهرهای پول و کجور، مطالعه دقیق این دو شهر در دستور کار قرار گرفت و  اقداماتی در کوتاه مدت انجام شد و بسیار مفید بود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران تصریح کرد: شرکت آبفا درآمد هزینه است و هزینه خود را از پرداخت آب بها تأمین می‌کند و به همین منظور باید در مصرف آب مدیریت شود و جلوی انشعابات غیرمجاز نیز گرفته شود.

ذاکری با بیان اینکه تعداد 150 کنتور جدید برای شهر پول و 150 کنتور جدید برای شهر کجور اختصاص می‌یابد، تأکید کرد: بدهی مشترکان شهر پول باید پرداخت شود و شهرداری پول نیز اگر خودش اجرای حفاری و کنده‌کاری و هزینه پیمانکار در پروژه آب برخی نقاط شهر را انجام دهد ما هم کمک و نظارت می‌کنیم.

ذاکری افزود: برای اصلاح شبکه پول و کجور 2 کیلومتر با هزینه دو شهرداری و با نظارت آبفای شهری انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه