English

به همت سپاه گرگان انجام شد

اعزام ۸۰ نفر از خانواده شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد از گرگان به مشهد مقدس

فرمانده سپاه گرگان از اعزام 80 نفر از خانواده‎های شهدای دفاع مقدس و جانبازان بالای 70 درصد به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

اعزام 80 نفر از خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد از گرگان به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعلی مهاجر اظهار کرد: در سومین مرحله اعزام زائران حرم مطهر رضوی در سال جاری تعداد 80 نفراز خانواده‎های شهدا و ایثارگران شهرستان گرگان به همت سپاه این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا را جزو برنامه‎های اولویت‎دار سپاه گرگان برشمرد و تصریح کرد: سفر زیارتی مشهد مقدس خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد گرگانی به مدت پنج روز در هتل گلشن رضوی تمهید مقدمات شده است.

فرمانده سپاه گرگان در خصوص تعداد اعزام خانواده‎های شهدا و ایثارگران در مراحل سه‎گانه از گرگان به مشهد مقدس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 160 نفر از خانواده‎های شهدا و ایثارگران شهرستان گرگان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مهاجر با اشاره به اینکه در سال 1395 تعداد 380 نفر از خانواده‎های شهدا و ایثارگران به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند این برنامه زیارتی و معنوی را یکی از برنامه‎های سپاه عنوان کرد.

وی از پیش‎بینی برنامه‎های مختلف زیارتی و فرهنگی برای خانواده‎های شهدا و ایثارگران خبر داد و بیان کرد: در شهریورماه جاری اردوی استانی ویژه جانبازان 70 درصد ویلچری برنامه‎ریزی شده که نسبت به برگزاری آن اقدام خواهد شد.

فرمانده سپاه گرگان گفت: تا پایان سال جاری تمامی جانبازان بالای 70 درصد به همراه خانواده‎های آنان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه