English

استاندار گلستان:

ملاحظات زیست محیطی استحصال ید در گلستان رعایت شده است

استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه استحصال ید در اینچه برون خبر داد و گفت: تمام ملاحظات زیست محیطی استحصال ید در گلستان رعایت شده است.

ملاحظات زیست محیطی استحصال ید در گلستان رعایت شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حسن صادقلو عصر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: عملیات اجرایی چهارمین کارخانه استحصال ید در گلستان به زودی آغاز می شود.

وی افزود: سرمایه گذاری در این طرح در دو مرحله انجام می شود و سرمایه گذاری اولیه ۴۰ میلیارد تومانی این پروژه در مرحله دوم به ۷۰ میلیارد تومان می رسد.

استاندار گلستان ادامه داد: امیدواریم این پروژه استحصال ۴۵۰ تنی تا دو سال آینده به بهره برداری برسد و حجم صادرات ید در گلستان افزایش یابد.

اشتغالزایی برای ۱۱۰ نفر

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ظرفیت استحصال ید در گلستان به یک هزار و ۱۰۰ تن رسیده و به طور مستقیم برای ۱۱۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

صادقلو خاطرنشان کرد: قصد تحمیل به کارگیری  نیروهای داخل استان به سرمایه گذار را نداریم اما از سرمایه گذار خواسته ایم به دلیل انتفاع  بیشتر از نیروهای بومی استان در این پروژه بهره ببرد و ظرفیت توسعه استان را افزایش دهد.

استاندار گلستان یادآور شد: تاکنون سه کارخانه استحصال ید در استان گلستان اجرایی شده و تمام ملاحظات زیست محیطی استحصال ید رعایت شده و از این منظر نگرانی و دغدغه ای نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه