English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان:

بیش از ۳۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: دو باند توزیع مواد مخدر و بیش از ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان کشف شد.

بیش از ۳۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، شعبان غربا اظهار کرد: برخورد با عناصر تهیه و توزیع قاچاق و موادمخدر یکی از مهمترین اولویت های پلیس استان گلستان است.

غربا  از فعالیت های پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان در طرح مبارزه با عناصر توزیع موادمخدر یاد و تصریح کرد: در این راستا دو باند توزیع موادمخدر شناسایی و بیش از ۳۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان گلستان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش ماموران پنج نفر از عناصر اصلی توزیع موادمخدر در استان دستگیر و هشت دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

شعبان غربا افزود: با تلاش ماموران انتظامی گلستان در ادامه ۳۶ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه امروز موادمخدر به تهدیدی علیه امنیت ملی تبدیل شده است تاکید کرد: موادمخدر علاوه بر ضربه زدن به فرد موجب از بین رفتن سرمایه های جوان کشور می شود.

غربا در پایان گفت: در ریشه کن کردن اعتیاد تنها برخورد انتظامی کافی نیست و بسیج همگانی لازم است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه