English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

تشکیل ۱۰۰ شورای معتمدین پلیس در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بیش از 100 شورای معتمدین پلیس با هدف رسیدگی به مشکلات انتظامی مردم محله ها و بررسی خواسته ها و مطالبات آنان از مسئولان نظم و امنیت در این استان تشکیل شده است.

تشکیل 100 شورای معتمدین پلیس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: تشکیل شوراهای معتمدین پلیس در سطح محلات یکی از کارهای خوبیست که در راستای مشارکت دادن مردم در امنیت شهر خود انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح از سال 1394 در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت، افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز با جدیت این طرح را دنبال کرد و تاکنون بیش از 100 شورای معتمدین پلیس در این استان تشکیل شده است.

سرهنگ کریمی با مثبت ارزیابی کردن تشکیل جلسات شورای معتمدین پلیس، گفت: هدف از تشکیل این شورا رسیدگی سریع و بهتر به مشکلات انتظامی محله ها و بررسی و پیگیری خواسته های ساکنان این محله ها از مسئولان نظم و امنیت است.

وی از هیئت های امنای مساجد، ائمه جماعات، اعضای پایگاه بسیج، بازنشستگان مشاغل دولتی، ریش سفیدان و کسبه محل به عنوان اعضای تشکیل دهنده شورای معتمدین پلیس در استان اصفهان نامبرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه جلسات این شورا هر یک ماه یک بار با حضور رئیس کلانتری به عنوان دبیر جلسه در مسجد محل تشکیل می شود، افزود: معتمدین با اشرافی که نسبت به مسائل و مشکلات محله خود دارند، مطالبات مردم محل را از نیروی انتظامی درخواست می کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به مزایای تشکیل این شورا گفت: برگزاری جلسه های این شورا بستر مناسبی را برای دریافت مطالبات مردم محله ها از نیروی انتظامی مهیا می کند و طرح ها و عملیات های انتظامی متناسب با نیاز و مشارکت مردم در محله ها اجرا می شود.

وی تشکیل شورای معتمدین پلیس درمحله ها را نماد مشارکت مردم در امنیت شهر دانست و گفت: تشکیل جلسات این شورا یکی از اولویت های اصلی برنامه های فرماندهی انتظامی استان است و بصورت مرتب و منظم در مساجد حوزه هر کلانتری برگزار می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: کسانی که برای برقراری نظم و امنیت محله خود تمایل به همکاری با این شورا را دارند می توانند با مراجعه به کلانتری محل، آمادگی خود را اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه