English

با مشارکت شهرداری خرمشهر و بخش خصوصی؛

پارکینگ طبقاتی در ۷ طبقه احداث می شود

قرارداد احداث پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری بین شهرداری خرمشهر و سرمایه گذار بخش خصوصی مبادله شد.

پارکینگ طبقاتی در 7 طبقه احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، قرارداد پروژه بزرگ احداث پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری بین عزیز ساعدی شهردار خرمشهر و سرمایه گذار بخش خصوصی در ظهر روز شنبه 31 تیرماه مبادله شد.

پروژه احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت شهرداری خرمشهر و بخش خصوصی در قطعه زمینی واقع در چهارراه شهید مطهری جنب بازار روز و ایستگاه تاکسی های کوی سوم خرداد (پیش ساخت) و به مساحت 1800 مترمربع با سرمایه بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر550 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

این پروژه در هفت طبقه بوده که علاوه بر پارکینگ طبقاتی شامل مجتمع تجاری نیز خواهد بود و مقرر شد طبق زمان بندی پیش بینی شده حداکثر زمان اتمام پروژه 36 ماه باشد.

عزیز ساعدی شهردار خرمشهر در حاشیه این مراسم با برشمردن اهمیت ایجاد پارکینگ طبقاتی با توجه به تراکم ترافیکی در مرکز شهر افزود اعتقاد داریم اگر سرمایه گذاران بخش خصوصی در کنار شهرداری ها باشند توسعه شهر و پیشرفت کارهای عمرانی و خدماتی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: جهت اجرای پروژه های بزرگ نباید تکیه بر اعتبارات دولتی داشته باشیم بلکه باید از ظرفیت سرمایه سرمایه گذاران بخش خصوصی به نحو مطلوبی استفاده شود.

ساعدی در ادامه تاکید کرد: از تمام سرمایه گذاران دعوت می نمایم با توجه به ظرفیت های بالای شهر خرمشهر در راستای اجرای پروژه های سرمایه گذاری ورود نمایند و بدون شک شهرداری خرمشهر بستر لازم را فراهم خواهد کرد.

لازم به ذکر است طبق طرح تفضیلی شهر خرمشهر زمینی که مقرر است در آن پروژه احداث پارکینگ طبقاتی اجرا شود تجاری می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه