English

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان خبر داد:

مرکز ازن سنجی اصفهان تنها مرکز سنجش ازن در خاورمیانه است

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان گفت : مرکز ازن سنجی اصفهان تنها مرکز سنجش ازن در خاورمیانه است و نیاز به حمایت های دولت در جهت بهسازی تجهیزات از جمله دستگاه بروئر دارد.

مرکز ازن سنجی اصفهان تنها مرکز سنجش ازن در خاورمیانه است

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بیجندی در بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه از مرکز ازن سنجی هواشناسی اصفهان اظهار داشت: هواشناسی استان اصفهان در چند سال اخیر در زمینه های مختلف از جمله ای تی، آموزش و شبکه پایش پیشرفتهای زیادی داشته است و توانسته با تکیه بر توان کارشناسان در تمام عرصه های اجتماع با اجرای طرح تهک توسعه هواشناسی کاربردی حضور موفقی پیدا کند.

وی استقرار مرکز آموزش هواشناسی استان و احداث و تجهیز خوابگاه های دانشجویی و استاد سراها را از دیگر ظرفیت های ایجاد شده در این مرکز در دولت تدبیر و امید خواند و گفت : در همین راستا در سال جاری برنامه ها آموزشی متنوعی در قالب دوره های پودمانی برای همکاران هواشناسی در کل کشور تدارک دیده شده که در این مرکز هم برگزار خواهد شد.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت هواشناسی و جایگاه آن در جامعه و در بین دستگاه های اجرایی گفت: هواشناسی یکی از دستگاه های خدمات رسان است که فعالیت های آن عام المنفعه است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه