English

سرپرست مرکز اورژانس ۱۱۵ خبر داد:

شصت و یکمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ گیلان در شیخ محله صومعه سرا افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس گیلان از افتتاح شصت و یکمین پایگاه اورژانس 115 گیلان در شیخ محله صومعه سرا خبر داد.

شصت و یکمین پایگاه اورژانس 115 گیلان در شیخ محله صومعه سرا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، دکتر پیمان اسدی سرپرست مرکز اورژانس 115 استان در این مراسم، افتتاح پایگاه اورژانس 115 شیخ محله را از موفقیت های مهم  برنامه ی ششم توسعه و طرح تحول نظام سلامت دانست و تصریح کرد: حمایت مجمع نمایندگان استان گیلان از برنامه های اورژانس 115 می تواند در رسیدن به اهداف بزرگ وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس 115 برای افزایش سلامت سطح سلامت جامعه، کارگشا باشد.

وی در ادامه افزایش تعداد پایگاه های اورژانس 115 در کل استان، تجهیز ناوگان اورژانس همچنین افزایش نیروی انسانی را از دیگر اقدامات اورژانس 115 در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برشمرد و اظهار کرد: راه اندازی اورژانس هوایی نیز نقش بسزایی در امر خدمت رسانی به مردم این دیار خواهد داشت و در حال حاضر در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

دکتر کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی گیلان و  بانیان این امر خیر، عمران و آبادانی شهرستان صومعه سرا را از برنامه های اصلی خود معرفی کرد و افزود: از انجام هرگونه حمایت در راستای افزایش رفاه و سلامت این دیار دریغ نخواهد کرد.

تقدیر از یکی از خیر ین سلامت (مهدی محرمی بانی این امر خیر) از سوی مسوولین این شهرستان پایان بخش مراسم امروز بود.

به گزارش موج،  پایگاه اورژانس 115 گیلان با حضور جمعی از مسوولین شهرستان صومعه سرا و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمینی به مساحت 300 متر مربع در شیخ محله صومعه سرا افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه