English

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

ساخت مجتمع تجاری مقابل بیمارستان ۵آذر گرگان براساس قانون است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان درباه انتقادات وارد شده به ساخت یک مجتمع مقابل بیمارستان ۵آذر گرگان، گفت: این مجمتع بر اساس قانون ساخته شده و تداخلی با بیمارستان ندارد.

ساخت مجتمع تجاری مقابل بیمارستان ۵آذر گرگان براساس قانون است

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر گرزین به برخی انتقادهای وارد شده درباره ساخت مجتمعی با نام هیرکان در مقابل بیمارستان ۵ آذر گرگان پاسخ داد و اظهار کرد: ما باید در سطح شهر سرمایه گذاری کنیم و خدمات رفاهی برای شهروندان ایجاد کنیم تا در بخش های مختلف رشد کنیم.

وی در خصوص این مجتمع گفت: برای ساخت مجتمع، جانمایی خوبی صورت گرفته است، سه طبقه پارکینگ در نظر گرفته شده که با توجه به کمبود پارکینگ در آن منطقه، بخشی بزرگی از مشکلات در این زمینه را از بین می برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مجتمع به دلیل مجاورت با بیمارستان و ترافیک احتمالی امدادرسانی را با مشکل مواجه می کند یا خیر، ادامه داد: پارکینگ طبقاتی مجتمع برای بیمارستان نیز مفید است و ترافیک خیابان پنجم آذر را نیز کاهش می دهد زیرا افرادی که ماشین های خود را کنار پیاده رو پارک می کنند، می تواند از  آن استفاده کنند.

گرزین بیان کرد: بخشی از مجتمع به بانوان و کودکان اختصاص دارد، و زمینه رفاه حال آنان را فراهم می کند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ما براساس قانون طرح جامع و طرح تفکیکی باید عمل کنیم، براساس قانون مجتمع هیچ گونه تعرضی به پیاده رو نداشته است و براساس قانون عمل کرده است، مجتمع از زمین خودش استفاده کرده و پله های ورودی را در زمین خودش ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه