English

فرماندار آستارا:

ارتقای کیفیت نان، مطالبه عمومی شهروندان است

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ارتقای سطح کیفیت نان در این شهرستان یک مطالبه عمومی است که مسوولان مربوطه باید پیگیری کنند.

ارتقای کیفیت نان، مطالبه عمومی شهروندان است

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، یونس رنجکش در بازدید از کارخانه آرد بندر آستارا افزود: پخت نان با کیفیت مطلوب به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها تامین آرد مناسب است.

وی در این بازدید که مسوولان صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی آستارا هم حضور داشتند، بر ضرورت اقدامات لازم در زمینه تامین آرد مناسب و رسیدگی به وضعیت پخت نانوایان تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته در کارخانه آرد آستارا این مجموعه را یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی و خدماتی در شهرستان عنوان کرد و خواستار بهره مندی از ظرفیت های این کارخانه شد.

وی افزود: براساس گزارشات رسیده یکی از مشکلات در کیفیت نان آستارا وجود گندم های نامرغوب است که مسوولان جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت باید پیگیری های لازم را در این زمینه برای تامین گندم مرغوب داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم نیاز دارند تا از نظر کیفیت برخوردار از آرد و نان مرغوب باشند و هم اکنون در بسیاری از نانوایی ها این مرغوبیت کمتر دیده می شود.

وی همچنین خواستار رفع علت های مختلف وضعیت پخت نان در نانوایی های شهرستان شد.

به گزارش موج، دراین بازدید مسوولان شرکت کننده و مدیر کارخانه آرد آستارا ضمن تاکید بر وجود ظرفیت های بالای تولیدی در این مجموعه با اشاره به تحویل گندم از مناطق مختلف به این کارخانه مشکل عمده در کیفیت آرد تولیدی را نامرغوبی گندم ها عنوان کردند و خواستار تامین گندم از مناطق تولیدی با کیفیت از سوی مسوولان مربوطه شدند و فرماندار آستارا نیز بر این امر تاکید و دستور پیگیری توسط مسوولان شهرستانی را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی