English

در پی کتک زدن معتادان؛

تعطیلی کمپ ترک اعتیاد در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و پلمپ کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد خبر داد و گفت: چند نفر از معتادان حاضر در این کمپ به دلیل ضرب‌وجرح توسط متصدیان، از مسئولان آن شکایت کرده‌اند.

تعطیلی کمپ ترک اعتیاد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ رضا شیرزادی، گفت: مأموران کلانتری 23 تعاون با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد در محدوده جاده سنندج باخبر شدند و برخورد با آنان را در دستور کار قراردادند.

وی بابیان اینکه متصدیان کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد پیش از حضور مأموران از محل متواری شده بودند، اظهار کرد: عوامل انتظامی 20 معتاد حاضر در این مجموعه را به کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه معتادان حاضر در این کمپ توسط متصدیان ضرب‌وجرح می‌شدند، گفت: چند نفر از معتادان حاضر در این کمپ به دلیل ضرب‌وجرح از مسئولان آن شکایت کردند.

شیرزادی بابیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، عنوان کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر به‌صورت مداوم در انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه اکثر سرقت‌های خُرد سطح شهر توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، گفت: جمع‌آوری این افراد تأثیر بسیاری در کاهش آمار سرقت‌ها دارد.

شیرزادی مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی شهرستان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: پلیس با جدید هرچه بیشتر باعرضه کنندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه