English

کاهش مجدد ساعات اداری در خوزستان/ افزایش دما تا ۵۲ درجه سانتیگراد

بر اساس مصوبه ستاد بحران خوزستان در 22 خرداد، ساعت پایان کار ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 اعلام شده است.

کاهش مجدد ساعات اداری در خوزستان/ افزایش دما تا 52 درجه سانتیگراد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران، ساعت فعالیت کلیه مراکز اداری خوزستان تا پایان هفته جاری به ساعت 13 تغییر یافته است.

کیامرث حاجی‌زاده، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی مبنی بر وقوع دماهای بالای 49 درجه سانتی‌گراد  و به دنبال آن صدور اطلاعیه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان مبنی بر کاهش ساعت اداری تا ساعت 13 از 31 تیرماه تا 4 مرداد، ساعت کار مراکز آموزشی استان نیز در هفته جاری کاهش یافته است.

همچنین از سویی دیگر مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: میزان رطوبت نسبی در صبح روز شنبه در ماهشهر، شادگان و هندیجان به بیش از 85 درصد رسید.

کوروش بهادری اظهار کرد: میزان رطوبت در اهواز در این مدت 77درصد و آبادان 65 درصد اعلام شده است، هفته گذشته نیز برخی از نقاط خوزستان رطوبت بالای 80 درصد را تجربه کردند.

وی ادامه داد: روند افزایش دما تا 52 درجه سانتیگراد و رطوبت تا روز چهارشنبه هفته جاری برای خوزستان پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان به مردم توصیه کرد: با توجه به گرمای هوا، در مصرف برق صرفه جویی بهینه شود.

وی از دستگاه های دولتی درخواست کرد: بخشنامه استانداری مبنی بر تعطیلی ادارات در ساعت 13 را رعایت کنند چون نگهداری کارمندان بیشتر از زمان تعیین شده، فشار زیادی را به دستگاه های تولید انرژی وارد می کند و خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه