English

فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

سپاه همیشه در مسئله مبارزه با دشمنان نظام پیش قدم بوده است

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سپاه همیشه در مسئله مبارزه با دشمنان نظام پیش قدم بوده و هست و در حادثه تروریستی اخیر در مجلس واکنش سریع سپاه پاسداران با حمله موشکی به مواضع داعش باعث فروپاشی هیمنه این گروهک تکفیری شد.

سپاه همیشه در مسئله مبارزه با دشمنان نظام پیش قدم بوده است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: سپاه یک مجموعه سازمان یافته ای است که وظیفه اش پاسداری از انقلاب اسلامی است اظهار کرد: انسان از چیزی پاسداری می کند که زنده و با ارزش است و این یعنی که انقلاب ما زنده و با ارزش است و نیاز به پاسداری دارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به‌معنای کلمه پاسدار عنوان داشت: باتوجه به پویایی انقلاب اسلامی ایران و صدور پیام آن به اقصی نقط جهان همواره انقلاب اسلامی مورد هجمه مستکبران و زورگویان قرار گرفته و دشمنان انقلاب و نظام درصدد نابودی آن هستند و از این رو صیانت از انقلاب اسلامی ضروری است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره وظایف سپاه افزود : سپاه همیشه در مسئله مبارزه با دشمنان نظام پیش قدم بوده و هست و در حادثه تروریستی اخیر در مجلس واکنش سریع سپاه پاسداران با حمله موشکی به مواضع داعش باعث فروپاشی هیمنه این گروهک تکفیری شد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام سلطه انواع توطئه‌های سیاسی و نظامی را برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی انجام می‌دهند اعلام کرد: سپاه با هر عاملی که نظام اسلامی ایران را تهدید کند مقابله می‌کند.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران بیان داشت: آمریکا همواره دشمن درجه یک ایران بوده است و بدقولی‌های او در عمل به تعهداتش در توافق‌نامه برجام، نشان دهنده کینه‌ورزی‌های آنان به جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: این توافق بار دیگر به همگان ثابت کرد که آمریکا دشمن اصلی نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران است. 

عبدالله پور بااشاره به اینکه بیش از سه هزار و 500 نفر در استان گیلان فاقد خانه هستند بیان کرد: کدام مسئول جرات دارد که شب راحت بخوابد و مردم شب زیر پلاستیک ها بخوابند ، سپاه بمیرد و این مشکلات را نبیند.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه سلاح انقلاب اسلامی در مقابل دشمن، وحدت مردم و مسئولان است بیان داشت: گوش سپردن به حرف‌های ولی‌فقیه زمان و دوری از دودستگی‌ها هر قدرت بزرگی را به زانو در می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب مظلومان و مستضعفان است اظهار داشت: سپاه قدس گیلان تا زمانی که یک محروم در استان گیلان وجود دارد از تلاش‌های خود در زمینه محرومیت‌زدایی دست نمی‌کشد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به تلاش‌های سپاه گیلان برای محرومیت زدایی در استان گیلان عنوان داشت: 3 هزار و 500 خانوار گیلانی هنوز خانه‌ای برای زندگی ندارند.

وی با بیان اینکه دولت نباید از تهدیدها و تحریم‌های دشمن هراسان شود تصریح کرد: با کنار گذاشتن بازی‌های جناحی و پیروری از ولی امر مسلمانان می‌توانیم از انقلاب اسلامی و کشور خود پاسداری کنیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انرژی حرکت خود را از نیروهای مخلص و بی‌ادعای بسیج می‌گیرد گفت: سازماندهی مردم در قالب نیروهای بسیج برای پاسداری از انقلاب اسلامی قدرتی پایان ناپذیر به انقلاب می‌بخشد.

به گزارش موج، در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سرهنگ مجید دوهندو، سرهنگ حسین مصطفی‌پور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه