English

از تاریخ ٣٠ تیر ماه تا ٥ مرداد ماه برگزار می شود؛

برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن معصومه آقائیان در نگارخانه مارلیک

محمد حسن پور از برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن معصومه آقائیان از تاریخ ٣٠ تیر ماه تا ٥ مرداد ماه ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد.

برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن معصومه آقائیان در نگارخانه مارلیک

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد حسن پور از برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن معصومه آقائیان از تاریخ ٣٠ تیر ماه تا ٥ مرداد ماه ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت افزود: در این نمایشگاه ٢١ اثر نقاشی با ابعاد ١٠٠ در ٨٠ با تکنیک رنگ روغن و سبک رئال به نمایش عمومی در می آید که با الهام از مناظر طبیعی اطراف خلق شده اند.

معصومه آقائیان دارای مدرک کاردانی حسابداری است و نقاشی را از کودکی نزد استاد رحیم زاده در آموزشگاه نقش و نگار بندر انزلی آموزش دیده و بیش از ده سال است که از مربیان نقاشی آموزشگاه مذکور است . وی پیش از این در چند نمایشگاه در بندرانزلی شرکت داشته و این نمایشگاه نخستین تجربه نمایشگاه انفرادی این هنرمند جوان در شهر رشت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه