English

بررسی مشکلات مرز مهران؛

تاکید مسئولان ایران و عراق بر تامین امینت زائران اربعین حسینی

مشکلات مرز مهران برای اربعین با حضور هیئت عراقی از جمله مدیر کل امور مرزی وزارت کشور دولت مرکزی عراق بررسی شد.

تاکید مسئولان ایران و عراق بر تامین امینت زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج، حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ظهر امروز در بررسی مشکلات مرز مهران با حضور هیئت عراقی اظهار داشت: عزم و اراده عراق و مسئولان این کشور همکاری های بیشتر است تا بهترین شرایط در اربعین با امنیت کامل هم در سلامت و هم با رعایت رفاه حال زائران فراهم شود.

وی اظهار کرد: مذاکرات خوبی انجام شد ، بعضی اشکالات در گذشته همچنین ایجاد بستر مناسبی هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی وابسته به اربعین پیش رو مورد برسی قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: ضمن اینکه مذاکراتی بین دو هیئت عالی رتبه کشور عراق و جهوری اسلامی ایران در دو هفته پیش در تهران انجام شده که نتایج آن مذاکرات در هفته آینده با حضور مقامات بلند پایه دو کشور نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا در آینده چارچوب فعالیت ها و برنامه های اربعین شکل رسمی اعلام خواهد شد و اراده بسیار خوبی است که همکاری ها ادامه داشته باشد و نقاط ضعف با هکاری طرفین برطرف می شود.

همچنین در این نشست بر راه اندازی مرز شهابی چنگوله و چیلات دهلران تاکید شد و هر دو طرف قول مساعد دادن که این دو مرز در آینده نزدیک راه اندازی شود.

نشست بررسی مسائل و مشکلات پایانه مرزی و تجاری مهران با حضور هیئت عراقی به ریاست عمید سامی مدیر کل امور مرزی وزارت کشور دولت مرکزی عراق و مسئول پایانه های مرزی این کشور و نیز حضور معاون استاندار ایلام در پایانه مرزی مهران تشکیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه