English

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان:

بیش از ۶ میلیون سهم در بازار بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته ۶۰ میلیون و ۶۵ هزار و ۷۱۸ سهم و حق تقدم به ارزش ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از میان ۹۰ شرکت داد و ستد کرد.

بیش از ۶ میلیون سهم در بازار بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

به گزارش خبرگزاری موج به‌ نقل از روابط عمومی تالار بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، سوگل هیراد اظهار داشت: 37 درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و 63 درصد به فروش اختصاص داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان شمار کدهای معامله شده جدید را 16 عدد ذکر کرد و گفت: مواد ویژه لیا به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات هفته گذشته را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های برتر هفته گذشته از لحاظ داد و مواد ویژه "لیا، پاکشو، صنایع کاغذ و فولاد ارفع" بوده است.

بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان 22 آذر 1383 با هدف اشاعه هر‌چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد. تالار بورس استان فعالیت خود را با 4 گروه کارگزاری آغاز کرده که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.

این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه