English

استاندار بوشهر:

۴۰۰ میلیارد تومان به ساخت دالکی دشتستان تخصیص یافت

استاندار بوشهر گفت: با ساخت سد دالکی دشتستان با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مشکلات نخل‌داران در وحدتیه و دالکی این شهرستان به حداقل می‌رسد.

۴۰۰ میلیارد تومان به ساخت دالکی دشتستان تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با مسئولان صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر نقش این صندوق در حل مشکلات روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: چند برنامه برای حل مشکلات فعالان اقتصادی و کشاورزان در روستاهای استان بوشهر در دست اقدام است که در حوزه کشاورزی به پروژه آبخیزداری توجه ویژه‌ای شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های آبخیزداری در نقاط مختلف استان بوشهر خاطر‌نشان کرد: در اجرای پروژه‌های آبخیزداری با اعتبار 70 میلیارد تومان، بخش‌های بوشکان و ارم دشتستان در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به ساماندهی آب‌رسانی نخیلات در دشتستان بیان کرد: در دشتستان ساماندهی آبیاری نخیلات در دست اجراء شد که با تکمیل طرح‌های نوین آبرسانی در اراضی نخیلات ضمن رونق فعالیت نخل‌داران مشکلات معیشتی آنان برطرف می‌شود.

سالاری از ساخت سد دالکی دشتستان خبرداد و تصریح کرد: با ساخت سد دالکی دشتستان با 400 میلیارد تومان اعتبار مشکلات نخل‌داران در وحدتیه و دالکی این شهرستان به حداقل می‌رسد.

وی با تاکید بر توسعه بخش‌های فرآوری محصولات کشاورزی و دیگر تولیدات استان بوشهر گفت: با ساماندهی بخش‌های فرآوری محصولات و توسعه مراودات تجاری و بازرگانی با کشورهای حوزه خلیج‌فارس به‌ویژه ظرفیتی که با کشور قطر فراهم شده، فعالیت حوزه کشاورزی و دیگر بخش‌ها رونق می‌یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت بوم‌گردی روستایی در استان بوشهر خاطر‌نشان کرد: استفاده از ظرفیت بوم‌‌گردی روستایی استان بوشهر می‌تواند به فضای اقتصادی و کسب و کار این استان کمک کند.

سالاری با تاکید بر توجه صندوق کارآفرینی به حوزه‌های اشتغال‌زایی روستایی افزود: نقش صندوق کارآفرینی امید در طرح‌های توسعه منظومه‌های روستایی استان بوشهر و راه‌اندازی کانون توسعه در روستاها با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای انسانی بومی بسیار موثر و تاثیرگذار است که استعداد و ظرفیت هر روستا باید مورد مطالعه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر توجه حوزه اشتغال روستایی استان بوشهر خاطر‌نشان کرد: روستاهای استان بوشهر دارای ظرفیت مهم اشتغال و تولید  هستندکه این طرح‌ها مورد حمایت ویژه قرار داده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه