English

با حمایت دستگاه قضایی و انتظامی کرمانشاه؛

گام بزرگ شهرداری کرمانشاه در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی

جلسه هم‌اندیشی شهردار کرمانشاه با معاون دادستان و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه و با حضور نیک کردار معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

گام بزرگ شهرداری کرمانشاه در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، این جلسه به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص معضلات اجتماعی و آگاه‌سازی شهروندان نسبت به حقوق شهروندی خود برگزار و راهکارهایی در خصوص حل برخی مسائل که شهرداری، دستگاه‌هایی امنیتی، قضایی و انتظامی می‌توانند با کمک هم به رفع آن اقدام کنند ارائه گردید.

کرمی معاون دادستان کرمانشاه با تقدیر از زحمات، تلاش‌ها و همکاری شهرداری کرمانشاه خصوصاً مهندس آرش رضایی شهردار با دستگاه قضایی برخی مسائل را در رابطه با امنیت پارک‌ها و فضاهای سبز عنوان نمود و گفت: احساس امنیت باید در مردم و شهروندان ایجاد گردد و ایجاد این حس نیازمند فرهنگ‌سازی است چراکه شهر ما سالیان سال است بیمار شده و اگر درمان نگردد خود ما مسئولین را هم گرفتار خواهد کرد.

وی افزود: شهردار باید نقش کدخدایی در شهر داشته و در تمام امور شهر فعال باشد و قطعاً نقش شهرداری در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مفید خواهد بود چراکه همکاری شهرداری با دستگاه قضا خصوصاً در رابطه با تأمین امنیت پارک‌ها و فراهم آوردن امکانات مناسب تفریحی برای شهروندان منجر به کاهش بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی خواهد گردید، البته تلاش‌ها و زحمات شهردار کرمانشاه در کاهش جرائم در سطح شهر ستودنی و قابل‌تقدیر است.

در پایان معاون دادستان کرمانشاه نکاتی را در خصوص تأمین امنیت، امکانات موردنیاز و ساخت پارک‌ها بیان کرد.

نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در این نشست گفت: برای ساختن یک شهر بافرهنگ باید درزمینهٔ شهروندمداری و حقوق شهروندی تلاش کرد. مجموعه شهرداری باید بر تمام مسائل اقتصاد شهر، ایمنی، سلامت، روان بودن ترافیک، سرسبزی و زیبایی‌های شهر جامعیت داشته باشد، شهروند باید احساس کند درجایی زندگی می‌کند که در آرامش و آسایش است چراکه این مردم لایق همه‌چیزهای خوب هستند.

وی افزود: خوشبختانه نگاه رضایی شهردار محترم یک نگاه برنامه‌ریز محور است و در این زمینه خوب کار می‌کند امیدوارم شورای پنجم هم سلیقه‌اش بر ابقاء ایشان باشد.

نیک کردار در پایان گفت: اعتباراتی از استانداری برای شهرداری‌های استان جهت ارائه خدمات بهتر به مردم در نظر گرفته‌شده و در مرحله اول مبلغ 250 میلیارد ریال برای شهرداری کرمانشاه جهت 6 پروژه مهم آن اختصاص داده‌شده است.

رضایی شهردار کرمانشاه هم در این نشست گفت: از دادستانی و دستگاه قضایی که شرایطی را فراهم نموده تعامل خوبی بین شهرداری و سیستم قضایی برقرار گردد تشکر می‌کنم و همین حضور در این جلسه باعث می‌شود شهرداری با اطمینان و کاهش دغدغه بتواند کارها و خدمات بهتری را به شهروندان ارائه کند.

رضایی افزود: شهرداری کرمانشاه آمادگی کامل دارد که با همکاری با دستگاه قضایی و انتظامی نسبت به فراهم آوردن شرایط بهتر زندگی و ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان اقدام کند و در راستای کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی گام بردارد، خوشبختانه دستگاه قضایی نیز به اهمیت این تعامل پی برده و در رفع موانع خدمت‌رسانی به شهروندان توسط شهرداری کمک‌های قابل‌توجهی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی