English

دادستان مرکز گلستان

تیراندازی‌های اخیر در گلستان زنگ خطر را به صدا در آورده است

دادستان مرکز گلستان گفت: تیراندازی و درگیری‌های مسلحانه اخیر در استان گلستان زنگ خطر را به صدا در آورده است.

تیراندازی‌های اخیر در گلستان زنگ خطر را به صدا در آورده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سیدمصطفی حقی صبح چهارشنبه در خصوص تیراندازی‌ها و درگیری‌های مسلحانه اخیر در استان گلستان، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضایی در چنین اتفاقاتی با جدیت برخورد می‌کند و در تیراندازی‌های اخیر گرگان و رامیان، قرار تامین بازداشت موقت که سنگین‌ترین قرار تامین است صادر شده و حقوق و امنیت مردم به آزادی فرد اولویت دارد.

وی افزود: طی ارتباطی که با فرمانده انتظامی استان داشتم تاکید کردم که فعالیت اطلاعاتی قوی‌تری داشته باشند تا چنین جرایمی رخ ندهد، زیرا تیراندازی و چنین درگیری‌هایی زنگ خطر را به صدا در آورده که چه تعداد سلاح غیر مجاز در استان وجود دارد.

جمع آوری سلاح نیازمند کار اطلاعاتی است

دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه جمع آوری سلاح نیازمند کار اطلاعاتی است، گفت: باید اقدامات اطلاعاتی قوی‌تری در استان انجام بگیرد و از ورود سلاح غیر مجاز از مرزهای کشور جلوگیری شود و از نیروی انتظامی می‌خواهیم که در این راستا برخورد جدی داشته باشد.

حقی تصریح کرد: تشدید قاچاق اسلحه و مهمات، مجازات سنگینی به دنبال دارد و اگر نگهداری سلاح غیر مجاز همراه با استفاده از آن باشد برخورد شدیدتری انجام خواهد شد، اما اگر فردی خودش سلاح را تحویل مراجع ذی صلاح دهد از تخفیف‌های قانونی برخوردار می‌شود.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی گلستان عملکرد خوبی در کشف جرایم و متهمان تیراندازی‌های اخیر در استان داشته و دستگاه قضایی هم دستورات قاطعی صادر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه