English

با حضورفرماندار سیاهکل؛

بزرگترین پارک ترافیکی کودک افتتاح شد

فرماندار سیاهکل از افتتاح بزرگترین پارک ترافیکی کودک در سیاهکل خبر داد.

بزرگترین پارک ترافیکی کودک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از سیاهکل، رضا اسلامی فرماندار این شهرستان در مراسم افتتاحیه پارک ترافیکی کودک گفت: هدف ما این است که در موضوع فرهنگ آموزش از خردسالی کار کنیم و این شهرستان باید در سمت توسعه حرکت کند و حداقل با شهرستان های همجوار برابری کند و  باید به جایگاهی برسد که الگویی برای شهرستان های دیگر شود.

فرماندار سیاهکل افزود: دلیل اینکه شهرستان از باب توسعه جامانده است بخاطر این است که ما موضوع آموزش را فراموش کرده ایم.

وی افزود: این پارک بزرگترین پارک بوستان در استان گیلان است امیدواریم شهرهای همجوار از این کار الگو بگیرند و در کل استان این فرهنگ جا بیفتد.

اسلامی خاطرنشان کرد: بهترین کار این است که کار آموزش ترافیک را از کودکان شروع کنیم ، چند سال قبل خیلی تلفات در مدارس داشتیم زمانی که پلیس راهور و راه ورود کردند به صفر رسیده است هم اکنون بیشترین تلفات بین شهری را داریم بخاطر سرعت و عدم رعایت موازین ترافیکی.

وی افزود: محور سیاهکل به دیلمان محوری کوهستانی با ۴۵ کیلومتر است که باید در مسیر راه ،پلیس حضور داشته باشد تا نظارت شود به طور معمول هر ۱۵ کیلومتر باید پلیس باشدو دوربین لیزرگام را در این مسیر قراردهند.

اسلامی اذعان کرد: خیلی ها می گویند جاده سیاهکل به سنگر غیر استاندارد است این ها بیایند به من بگویند چگونه غیر استاندارد است این جاده کاملا استاندارد است و بالای ۹۵ درصد تصادفاتی که منجر به فوت شده بخاطر سرعت غیر مجاز بوده است و ما امیدواریم دیگر تلفات جاده ای نداشته باشیم.

وی گفت: اقتصاد شهرستان سیاهکل بر پایه کشاورزی و گردشگری است اگر تصادفات زیاد شود کسی دیگر به سیاهکل نمی آید چون تلفات زیاد است و به طبع گردشگر نیز کمتر می شود و به اقتصاد مردم لطمه زده می شود.

اسلامی  اذعان داشت: افتخار ما این است که بتوانیم برای شهروندان سیاهکل کاری انجام دهیم و سطح درآمد سالیانه مردم را بالا ببریم.

فرماندار سیاهکل گفت: ما از پلیس راه محترم استان می خواهیم که گشت های خود را شبانه به مسیر سیاهکل به دیلمان زیاد کند که افراد متخلف را شناسایی کنند تا حق مظلومی از بین نرود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی