English

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی؛

گیلان مهد شطرنج ایران است / درخشش شطرنج بازان ایرانی در مسابقات بین المللی قابل تحسین است

دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

گیلان مهد شطرنج ایران است / درخشش شطرنج بازان ایرانی در مسابقات بین المللی قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، با توجه به نتایج بازیهای هفت روزه، پرهام مقصودلو از ایران در این دور از رقابت ها به عنوان برترین شطرنج باز معرفی و در پایان این مراسم با اهدای تندیس یادمان و مدال های نفرات برتر مسابقات به ترتیب یه بازیکنان منتخب جهان و ایران و نفرات برتر رده های مختلف مسابقات ستارگان نوجوان ایران  تجلیل شد.

مهندس مسرور مدیرعامل سازمان با تشریح جایگاه خوب شطرنج در گیلان و ایران اظهار کرد: استان گیلان مهد شطرنج کشور محسوب می شود و در حال حاضر دو بازیکن ارزنده از استان در تیم منتخب ایران حضور دارد.

مهندس رضا مسرور با اشاره به اینکه اختلاف ریتینگ تیم ایران و منتخب جهان در این رقابت ها ۱۶۰ امتیاز بود خاطرنشان کرد: با وجود این اختلاف ریتینگ تیم منتخب جهان تنها با یک امتیاز توانست برنده این دوره از رقابت ها باشد و می توان گفت با توجه به سطح بالای این دوره از رقابت ها تیم منتخب ایران بسیار توانمند و بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تشریح برنامه های حمایتی سازمان متبوع خود از حوزه ورزش اعلام کرد : معتقدیم حمایت از ورزش علاوه کاهش ناهنجاریهای اجتماعی می تواند به توسعه اقتصاد پویا کمک کند و یکی از سیاست های سازمان منطقه آزاد انزلی برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی در بالاترین سطح ممکن است و تا پایان امسال نیز چندین رقابت ورزشی در سطح ملی و بین المللی به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

وی به میزبانی منطقه آزاد انزلی از مسابقات  جام جهانی فوتبال ساحلی از دیگر برنامه های این سازمان  اشاره کرد و افزود: با توجه به استعدادهای فراوان موجود،استان گیلان می تواند در عرصه های مختلف ورزشی حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

در پایان از بازیکنان شرکت کننده در رقابتهای بین المللی شطرنج جام ستارگان و ۱۵ بازیکن برتر مسابقات ستارگان نوجوانان ایران از سوی مقامات حاضر تجلیل شد.

به گزارش موج،  دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان به میزبانی منطقه آزاد انزلی با حضور هفت نفر از برترین شطرنج بازان مطرح بین المللی و تیم منتخب ایران؛ و همچنین نخستین دوره شطرنج ستارگان نوجوان ایران با حضور 120شطرنج باز از بیستم لغایت بیست و هفتم تیر ماه امسال در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی این منطقه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه