English

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان:

ورزشگاه سردارجنگل برای هفته اول رقابت‌های لیگ برتر آماده نمی‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفت: ورزشگاه سردارجنگل برای هفته اول رقابت‌های لیگ برتر آماده نمی‌شود و سه تا چهار مسابقه اول سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

ورزشگاه سردارجنگل برای هفته اول رقابت‌های لیگ برتر آماده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرامرز الماسخاله، رئیس هیات فوتبال گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت هیئت فوتبال آماده سازی ورزشگاه سردارجنگل برای میزبانی سپیدرود در مسابقات لیگ برتر است.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان افزود: آماده‌سازی چمن، نور، اسکوربورد، صوت و رختکن ورزشگاه سردارجنگل را در دستور کار قرار دادیم تا برای میزبانی مناسب سپیدرود در لیگ برتر آماده شود.

الماسخاله با بیان اینکه چمن ورزشگاه سردارجنگل انتخاب شده است افزود: با چندین شرکت جلسه برگزار کردیم و چمن، مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفته و در ارتباط با نور ورزشگاه نیز با شرکت‌های مختلف وارد مذاکره شدیم.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان خاطر نشان کرد: ورزشگاه سردارجنگل برای هفته اول رقابت‌های لیگ برتر آماده نمی‌شود و سه تا چهار مسابقه اول سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ معتقد است بازی‌های سپیدرود  باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شود بیان کرد: با رایزنی‌هایی که با سازمان لیگ انجام دادیم چند بازی اول را در ورزشگاه سردارجنگل بازی می‌کنیم و تا هفت بازی اول وقت داریم مسابقات را در سردارجنگل برگزار کنیم.

الماسخاله در ارتباط با میزبانی ملوان در ورزشگاه تختی انزلی اظهار داشت: مالک این استادیوم دولت است و درکل دولت باید به تیم‌های ملوان و سپیدرود کمک کند تا زیرساخت‌های لازم برای ورزشگاه‌های آن‌ها آماده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه