English

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان خبر داد:

دعوت پنج کونگ فوکار گیلانی به تیم ملی

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان از دعوت پنج کونگ فوکار گیلانی به تیم ملی خبر داد

دعوت پنج کونگ فوکار گیلانی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان گفت: در پایان رقابت های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سنندج ، با نظر کمیته فنی این مسابقات، پنج ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مجید مهروانی افزود: بر این اساس ، پیام مژدهی ، سهیل رستمی ، سعید صفری ، فرزاد عظیمی و شاهرخ فلکی از گیلان به اردوی تیم ملی کونگ فو دعوت شدند تا در رقابت های آسیایی 2017 حضور یابند.

وی اظهار کرد: گرچه در رقابت های کونگ فو قهرمانی کشور ، چهار کونگ فو کار گیلانی موفق به کسب مدال شدند، اما در مجموع پنج کونگ فوکار این استان با ارائه بازی ها و اجرای تکنیک های زیبا به اردو راه یافتند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان ادامه داد: در پایان این رقابت ها ، سهیل رستمی از گیلان در وزن 78- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور شد.

مهروانی اضافه کرد: پیام مژدهی در وزن 58- کیلوگرم ، سعید صفری در وزن 88- کیلو گرم و فرزاد عظیمی در وزن 93- کیلوگرم دیگر ورزشکاران گیلانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین ورزشکاران این رشته رزمی از سراسر کشور درسنندج با هم به رقابت پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه