English

قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس:

ارتباط صدا و سیما با حرم مطهرشاهچراغ به دوران طلایی خود رسید

قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس گفت: دوران طلایی ارتباط صدا و سیما با حرم مطهرشاهچراغ زمان حاضر است.

ارتباط صدا و سیما با حرم مطهرشاهچراغ به دوران طلایی خود رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، امروز دوشنبه نشست تعاملی آستان مقدس حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع) و صدا و سیمای مرکز فارس پیرامون پوشش برنامه‌های دهه کرامت با حضور معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس، قائم مقام و معاونین سازمان صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.

در این دیدار دکتر سیدحسین حقایقی قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس ضمن تأکید بر پوشش گسترده برنامه های دهه کرامت توسط این سازمان گفت: دوران طلایی ارتباط صدا و سیما با حرم مطهر این دوران است و حضور حضرت آیت الله دستغیب به عنوان تولیت معظم آستان مقدس در رأس کار و توجه و حسن نظر ایشان به خادمین حرم مطهر در صدا و سیما مایه دلگرمی و قوت قلب است.

معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهجراغ(ع) نیز در این نشست ضمن تشریح ویژه برنامه های حرم مطهر در دهه کرامت امسال که از سوم تا سیزدهم مردادماه برگزار می شود، بر تعامل هر چه بیشتر و پوشش ویژه این برنامه ها در رسانه ملی تاکید کرد.

حجت الاسلام احمد سلامی، صدا و سیما را رسانه ای فراگیر در عرصه ملی توصیف کرد که می تواند در جهت معرفی هرچه بیشتر فضایل و مناقب حضرت احمدبن موسی الکاظم (علیهماالسلام) بین مردم و به خصوص جوانان و گسترش مبانی تشیع و سیره اهل بیت (علیهم السلام) گام های اساسی بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه