English

رئیس اداره استاندارد شرق گلستان:

بازرسی و صدور تائیدیه آسانسور در شرق استان گلستان/ مجوز ۱۰ واحد صنفی طلا در استان باطل شد

رئیس اداره استاندارد شرق استان گلستان گفت: در استان گلستان ۴۷۸ واحد صنفی طلا وجود دارد که بازرسی‌های انجام شده مجوز ۱۰ واحد صنفی طلا در استان باطل شد.

بازرسی و صدور تائیدیه آسانسور در شرق استان گلستان/ مجوز ۱۰ واحد صنفی طلا در استان باطل شد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعلی جعفری ایوری اظهار داشت: از فروردین ماه سال‌جاری تا پایان خردادماه، تعداد 40 تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در شرق استان گلستان صادر شده است. از این تعداد 30 تائیدیه در گنبدکاووس، 6 تاییدیه در آزادشهر, 3 تاییدیه در کلاله و یک تاییدیه در مینودشت انجام شد.

وی تصریح کرد: در 3 ماه نخست سال‌جاری، شهرهای مراوه‌تپه، رامیان و گالیکش هیچ‌گونه تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور نداشتند. کل تائیدیه‌های صادر شده در شرق استان گلستان دربازه زمانی مشابه در سال گذشته 15 تائیدیه بوده است.

رئیس اداره استاندارد شرق گلستان تاکید کرد: در کل استان گلستان از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه 135 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور صادر شده که 29 درصد این تائیدیه‌ها مربوط به شرق استان گلستان است. امور حقوقی طلاهای ساخت داخل بر عهده اداره استاندارد و امور حقوقی طلاهای خارجی قاچاق برعهده اداره صنعت، معدن و تجارت است.

جعفری ایوری افزود: در استان گلستان 478 واحد صنفی طلا وجود دارد که از این تعداد 55 واحد صنفی طلا در حدود 11.5 درصد در شهرستان گنبدکاووس قرار دارد. در سطح استان گلستان 37 واحد کارگاه تولیدی طلا فعالیت دارند که یک واحد آن در گنبدکاووس و دارای کد ساخت است.

رئیس اداره استاندارد شرق استان گلستان اظهار داشت: از تعداد 478 واحد صنفی طلا در استان گلستان، مجوز 10 واحد باطل شده است. فعالیت‌های سال 96 اداره استاندارد بر 3 محور استانداردسازی، ارزیابی انطباق و اندازه‌شناسی است و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجبار کالا و خدمات 20 مورد از فعالیت‌های محور استانداردسازی است.

وی تصریح کرد: بازرسی فنی از واحدهای تحت پوشش تاسیسات گاز پرکنی به تعداد297 مورد، بازرسی از تجهیزات شهربازی و تجهیزات زمین بازی به تعداد60 مورد، بازرسی فنی انرژی صنایع انرژی به تعداد 8 مورد و نمونه‌برداری از مراکز تولیدی 399 مورد انجام شد.

رئیس اداره استاندارد شرق گلستان اظهار کرد: در محور استانداردسازی، تدوین و تجدید نظر استاندارد ملی یک مورد، آموزش مدیران کنترل کیفی یک هزارو 920 نفرساعت، آموزش کارشناسان استاندارد 100 نفرساعت، آموزش کارکنان استان 100 نفر ساعت، آموزش برون سازمانی 200  نفر ساعت از فعالیت‌های اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس در سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه