English

مسوول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار:

کمپین یاوران وقف در شهرستان برخوار راه اندازی شد

مسوول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: کمپین یاوران وقف شهرستان برخوار با هدف ترویج فرهنگ وقف برای توسعه امور قرآنی در این شهرستان راه اندازی شد.

کمپین یاوران وقف در شهرستان برخوار راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: نشستی با حضور مربیان قرآنی شهرستان برخوار که در اجرای ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با اداره اوقاف و امور خیریه برخوار همکاری دارند در محل این اداره برگزار شد.

وی افزود: این نشست با هدف بررسی مسائل مربوط به اجرای ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در سطح شهرستان برگزار شد همچنین در این جلسه مقرر شد تا مربیان همکار در این طرح جهت استفاده از آخرین متدهای روز برای تدریس در رشته های مختلف قرآنی به دوره تخصصی مربیان قرآن کریم در شهر قم که وابسته به امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است اعزام شوند.

مسوول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه به نیاز مالی برای گسترش فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان برخوار اشاره کرد و خاطر نشان شد: با توجه به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه از اعتبارات دولتی جهت اجرای برنامه های قرآنی محروم است و برنامه های قرآنی نیازمند تامین مالی است در این نشست کمپین یاوران وقف قرآنی شهرستان برخوار با هدف ترویج فرهنگ وقف با رویکرد ایجاد وقف های قرآنی در راستای تامین هزینه های اجرای برنامه های قرآنی توسط اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی ادامه داد: در این نشست خانم رفیعی به عنوان مسئول این کمپین انتخاب شد که در همین راستا مقرر شد تا وی جهت ترویج فرهنگ وقف و همچنین ایجاد موقوفاتی برای تامین هزینه های برنامه های قرآنی در این شهرستان از ظرفیت های فضای مجازی و بومی این شهرستان جهت حضور فعال خیرین و واقفان نیک اندیش استفاده نماید.

وی به آغاز ششمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قران کریم در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: این طرح در شهرستان برخوار با حضور 450 نفر دانش پژوه قرآنی و همچنین با همکاری 12 مربی قرآن کریم شهرستان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل خوانی قرآن کریم، حفظ موضوعی و... و در 50 کلاس آغاز شده است که این طرح در جوار بقاع متبرکه شاخص شهرستان و همچنین با همکاری و مشارکت چند موسسه قرآنی شهرستان اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی