English

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان خبر داد:

صدور کارت کارفرمایی برای نخستین بار در کشور

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان گفت : این کانون برای نخستین بار در کشور اقدام به صدور کارت کارفرمایی مطابق با یک اساسنامه و میثاق نامه کرده است.

صدور کارت کارفرمایی برای نخستین بار در کشور

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سهل آبادی  در نشست خبری گفت: یکی از بندهای کارت های کارفرمایی تکریم کارگران است که در این کارت ها مواردی همچون تعداد کارگر و اختلافات کارگر و کارفرما مورد ارزیایی قرار می گیرد.

وی افزود: کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان استان اصفهان در سال 1382 به همت سازمان کار و امور اجتماعی استان و جمعی از مسئولان انجمن‌های صنفی شکل گرفت.

رییس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان بیان کرد: کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان رابطه بین تشکل های کارگری و کارفرمایان را تداوم می بخشد.

وی گفت: در مواردی که تشکل ها باید تصمیم بگیرند مسئولان کمک نمی کنند و از نظر تشکل ها استفاده نمی شود خواسته ما از مسئولان این است که از تشکل ها در تصمیم سازی ها بهره بگیرند.

وی افزود: انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان در مجموع عملکرد خوبی داشته و توانسته بسیاری از واحدهای کوچک را با دنیا مرتبط کند.

 سهل آبادی گفت: انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان ١١٠ انجمن تخصصی و ١٧٠ نماینده در هیات های حل اختلاف کارگری و کارفرمایی دارد.

رییس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان گفت:  راه اندازی و تاسیس انجمن های صنفی پزشکی برای اولین بار در کشور توسط کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان انجام گرفته است.

وی اظهار داشت:  صدور 415 کارت کارفرمایی و طراحی و راه اندازی سیستم تحت وب ،گزارشگیری از نمایندگان کارفرما در هیات تشخیص استان اصفهان از دیگر کارهای کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان می باشد.

سهل آبادی گفت: کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان تاکنون توانسته دو کرسی از کانون کارفرمایان کشوری را به خود اختصاص دهد و تلاش کرده تا رابطه بین واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط را با سازمان جهانی کار برقرار کند.

وی گفت :  با توجه به اینکه بیش از ٢٣ هزار نفر در استان اصفهان تحت پوشش بیمه بیکاری هستند حفظ اشتغال موجود ونگهداری واحدهای تولیدی در اولویت نخست قرار دارد.

رییس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان اظهار داشت: توجه به صادرات و افزایش بازارهای صادراتی و گسترش بخش خدمات دو راهکار اساسی برای حفظ سطح اشتغال و افزایش آن در جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی