English

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی خبر داد

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه های ارائه دهنده خدمات محیط زیست

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از اجرای طرح آمارگیری از کارگاه های ارائه دهنده خدمات محیط زیست خبر داد.

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه های ارائه دهنده خدمات محیط زیست

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مجید نعیمی گفت: به منظور شناخت وضع موجود کارگاه های دارای فعالیت های مرتبط با خدمات محیط زیست ، طرح آمارگیری از کارگاه های ارائه دهنده خدمات محیط زیست به مرحله اجرا در می آید.

وی فعالیت های مرتبط با خدمات محیط زیست را در زیربخش های مربوط به خدمات تأسیسات لوله بازکنی و تخلیه چاه و فاضلاب و انتقال آن ، جمع آوری، تصفیه ، دفع پسماند و بازیافت مواد و همچنین آلودگی زدایی اعلام کرد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی با بیان اینکه مرکزآمارایران همه ساله به اجرای طرح های آمارگیری مختلفی می پردازد افزود : این آمارگیری ها خانوارها و فعالیت های مختلف اقتصادی را در بر می گیرد.

مجید نعیمی خاطر نشان کرد : در طرح آمارگیری از کارگاه های ارائه دهنده خدمات محیط زیست همچنین اطلاعاتی در زمینه مشخصات عمومی ، امکانات ، تجهیزات و نیز اطلاعات اقتصادی کارگاه ها نیز جمع آوری می شود که اطلاعات جمع آوری شده دراین طرح به منظور تهیه حساب های ملی و منطقه ای استفاده خواهد شد .

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی تصریح کرد : طرح آمارگیری ازکارگاه های ارائه دهنده خدمات محیط زیست از تاریخ 27 تیرماه لغایت 28 مرداد ماه سالجاری همزمان با سراسر کشور درسطح استان نیز به مرحله اجرا در می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه