English

فرماندار آستارا:

رویکرد دولت اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در جامعه است

یونس رنجکش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر آستارا اظهار کرد: مقابله و مبارزه با مواد مخدر باید در کنار آموزش های همگانی و آگاهی بخشی به مردم برای عدم رویکرد به سمت مواد مخدر است.

رویکرد دولت اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، یونس رنجکش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر آستارا اظهار کرد: مقابله و مبارزه با مواد مخدر باید در کنار آموزش های همگانی و آگاهی بخشی به مردم برای عدم رویکرد به سمت مواد مخدر است.

وی اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی مسؤول باید کمک کنند تا در پیشبرد اهداف پیشگیرانه هماهنگ عمل کنند.

وی یادآور شد: محور آموزش و اطلاع رسانی باید خانواده ها باشد و در این زمینه باید تلاش شود تا با اجرای برنامه های هدفمند زمینه های ورود خانواده ها بهتر فراهم شود.

به گفته وی: سالانه هزینه های بسیاری در زمینه سوء مصرف مواد مخدر جامعه و نظام متحمل می شوند که این هزینه ها در ابعاد مختلف اثر بخش است و باید آن ها را کاهش داد.

فرماندار آستارا با اشاره به شرایط خاص این شهرستان خواستار تامین امکانات لازم برای اقدامات مقابله و پیشگیری شد و بر ضرورت ایجاد مرکز ماده 16 برای جمع آوری معتادان پر خطر در کنار کمک های ترک اعتیاد تاکید کرد.

در این جلسه حسین شاهکوهی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان نیز ضمن تشکر از فرماندار بابت برگزاری جلسه و اقدامات و پی گیری های انجام گرفته گزارشی از برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ارائه داد.

وی ادامه داد: دولت اقدامات و برنامه های خوبی برای کاهش هزینه های اعتبار در جامعه اجرا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی