English

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی:

دربرنامه نظام تامین اجتماعی دولت موظف است به سمت رفاه گام بردارد

نماینده مردم رشت مجلس شورای اسلامی گفت: دربرنامه نظام رفاه وتامین اجتماعی تکلیفی بر دولت وضع شده که موظف است به سمت رفاه گام بردارد و برای هموار شدن این مسیر بیمه ها باید بصورت تجمیع شده عمل نمایند.

دربرنامه نظام تامین اجتماعی  دولت موظف است به سمت رفاه گام بردارد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت درمجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان گیلان  اظهار کرد: ما حق نداریم به صندوقی که منابع آن بمنزله حق الناس است ورود کنیم.

وی افزود: دربرنامه نظام رفاه وتامین اجتماعی تکلیفی بر دولت وضع شده که موظف است به سمت رفاه گام بردارد و برای هموار شدن این مسیر بیمه ها باید بصورت تجمیع شده عمل نمایند.  

نماینده مردم شهرستان رشت با اشاره به ریشه های دینی وتاریخی تامین اجتماعی، سابقه این نظام مترقی در ایران را به دوران هخامنشی منسوب دانست وبراهمیت آن تاکید نمود .

جعفر زاده با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه چند کار اساسی در حوزه تامین اجتماعی انجام شد افزود : تعیین تکلیف بدهی دولت به شما و حکمیت درموضوع طرح تحول سلامت که بدون محاسبه بارمالی برای صندوقهای بیمه ای منجر به شکل گیری مشکلاتی شده بود از این جمله میباشد.

وی انتظارات خود ازمجموعه تامین اجتماعی را در دو نکته ی انعکاس خدمات به مردم از طریق اطلاع رسانی گستره اموری که انجام میشود وارائه نظرات کارشناسی تخصصی برای تصمیم گیری بهتر درمصوبات مجلس برشمرد وافزود:  معتقدم تامین اجتماعی سازمانی خوب وضروری برای جامعه است .

جعفرزاده با تاکید برطرح پیشنهادی خود برای تشکیل دولت رفاه ، اظهار داشت : در این الگو ، تامین اجتماعی دستگاه ممتاز در زمینه اجرا می باشد ولی عملیاتی شدن برنامه نیازمند تجمیع بیمه هاست .

نماینده مردم شهرستان رشت با بیان اینکه قیمت تمام شده خدمات در ایران بسیار بالاست افزود: باید با رعایت اصل مشتری مداری توان خود را برای کاهش هزینه های تحمیلی به مردم بمنظور دریافت خدمت بکار گیریم .

وی همچنین ارائه سریع خدمات وچیدمان ونظم واحدها در تامین اجتماعی را دو صفت بارز ومشهود درسطح استان برشمرد وبا تبریک فرارسیدن ٢٥ تیرماه ، از تلاشهای کارکنان استان گیلان قدردانی نمود .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه