English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان:

۱۳۳ میلیارد تومان اعتبارات طرح‌های استانی در سالجاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان کفت: اعتبارات طرح‌های استانی از 115 میلیارد تومان در سال گذشته به 133 میلیارد تومان در سالجاری افزایش یافته است.

 133 میلیارد تومان  اعتبارات طرح‌های استانی در سالجاری

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، کیوان محمّدی در دومین جلسه شورای برنامه و توسعه استان در سال 96 به مقایسه بودجه کلان استان بین سال‌های 95 و 96 پرداخت و گفت: اعتبار هزینه‌ای مصوب ابتدای سال گذشته، بالغ بر‌ 325 میلیارد تومان بود که در پایان سال عملکرد به بیش از 357 میلیارد تومان رسید. اعتبار مصوب سالجاری نیز 377.5 میلیارد تومان می‌باشد که نسبت به مصوب سال 1395، حدود 16 درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص اعتبارات تملک دارایی نیز گفت: در سال گذشته این اعتبارات 217 میلیارد تومان که در سالجاری با رشد 89 درصدی به  410 میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با اشاره به جزء 48 ردیف 550000 ادامه داد: اعتبارات این بخش در سال گذشته 270 میلیارد تومان بود که در سالجاری به 291 میلیون تومان ارتقا یافته که رشد 40 درصدی را نشان می‌دهد.

وی در خصوص اعتبارات طرح‌های استانی نیز گفت: این اعتبارات از 115 میلیارد تومان در سال گذشته  به 133 میلیارد تومان در سالجاری افزایش یافته است.

محمّدی با تأکید براینکه تمام تلاش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان براین است حق هیچ سازمانی در توزیع اعتبارات تضیع نشود، در خصوص شاخص‌های توزیع تملک دارایی هم گفت: مطابق با ماده 31 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب مجلس شورای اسلامی، این شاخص‌ها، متناسب با شاخص محرومیت و جمعیت توزیع می‌‌شود. ولی چنانچه مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی، دیدگاه‌ها و پیشنهادی داشته باشند لحاظ خواهد شد.

وی اضافه کرد: به استناد بند "ب" ماده 44 قانون الحاق برخی مواد قانون تنظیم ‌بخشی از مقررات مالی دولت (2) و بند 1 و 2 آن نیز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان موظف است اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی را برحسب فصول و برنامه و دستگاه‌های اجرایی و اعتبارات تملک دارایی‌های استانی محرومیت‌زدایی، بر اساس شاخص‌هاسی توسعه‌نیافتگی و نقاط توسعه نیافته استان توزیع نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه