English

استاندار گیلان خبر داد:

اعلام آمادگی آلمانی ها برای فعالیت در بخش پسماند گیلان

استاندار گیلان در سفر به آلمان به منظور آشنایی با سیستم های نوین تبدیل ضایعات زباله به برق، از کارخانه های زباله سوز در کایزرسلاوترن بازدید کرد.

اعلام آمادگی آلمانی ها برای فعالیت در بخش پسماند گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،   محمد علی نجفی در این بازدید که مدیران این شرکت به تشریح روند تولید انرژی از زباله  پرداختند از قسمتهای مختلف کارخانه دیدن و از آنها برای حضور جدی در گیلان دعوت کرد.

استاندار گیلان در این بازدید با اشاره به اینکه کارخانه مذکور توسط یکی از هلدینگهای بزرگ اروپایی که در سراسر آلمان و 31 کشور دنیا فعالیت می کند ساخته شده است  گفت : در این بازدید با مدیران این شرکت مذاکرات خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه ساخت نیروگاه های زباله سوز  وتولید انرژی های پاک در  گیلان انجام شد.

وی گفت : شرکتهای المانی با توجه به بررسی های کارشناسی و بازدید های میدانی که  قبل از این سفر از گیلان داشتند برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کردند.

دکتر نجفی گفت :انتقال تکنولوژی های نوین  نیروگاه‌های زباله‌سوز به عنوان راهکار دفع پسماند و تولید انرژی از زباله‌ می تواند معضل زباله های شهرهای شمالی را حل کند .

به گزارش موج، استاندار گیلان  که با هماهنگی وزارت کشور و امور خارجه برای انجام سفری 3 روزه در آلمان حضور دارد با سرکنسول ایران در فرانکفورت و  50 نفر از تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی و گیلانی مقیم اروپا نیز دیدار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه