English

‌مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

ضریب قیمت آب بهای کرمانشاه کمتر از دیگر شهرهای کشور است

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: ضریب قیمت آب بها در کرمانشاه نسبت به سایر شهرهای کشور، به مراتب کمتر است.

ضریب قیمت آب بهای کرمانشاه کمتر از دیگر شهرهای کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، علی حسین مرادی در خصوص آب بهای کرمانشاه اظهار داشت: ضریب قیمت آب بها در شهر کرمانشاه ۱.۰۹ و در سایر شهرهای استان ۰.۷۶ است که این عدد نسبت به ضریب شهری سایر شهرها، به مراتب کمتر است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بیان کرد: این ضریب در تهران ۱.۴۵، کرج ۱.۳۲، تبریز ۱.۳۰، ارومیه ۱.۱۵، ایلام ۱.۱۶، زنجان ۱.۱۴، همدان ۱.۱۷، اراک ۱.۲۰، بابل ۱.۱۶، کرمان ۱.۱۶ می‌باشد.

مرادی اظهار داشت: موضوع نازل بودن آب بهاء سبب شده تا هزینه تبصره 3 در مقایسه با آب بهاء مصرفی مشترکین زیاد به نظر برسد.

این مسئول افزود: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در تمامی قبوض آب بهاء مشترکین، بطورکامل شفاف سازی نموده و بابت خدمات آب و فاضلاب مبالغ متناظر درج نموده است.

وی با بیان اینکه آبفای استان کرمانشاه دو خدمت حیاتی و مهم شامل توزیع آب شرب بهداشتی و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب را بر عهده دارد، گفت: اخذ بهاء هریک از این خدمات براساس تعرفه ابلاغی از سوی شورای اقتصاد و به تبع آن وزارت نیرو است.

مرادی با تاکید بر اینکه خدمات گیرندگان باید نسبت به پرداخت هزینه مربوطه مکلف باشند، افزود: درج هر مبالغی در قبوض آب بهاء برای شفاف سازی و احترام به حقوق شهروندی است.

وی یادآور شد: تبصره 3 براساس مصوبه شورای شهر و ابلاغ آن از سوی وزارت نیرو است و درآمدهای حاصل از آن به صورت کاملاً شفاف در حساب جداگانه و مشخص نگهداری می‌شود و براساس توافق نامه‌هایی، بین شرکت آب و فاضلاب و شورای شهرمبادله و برای اصلاح و توسعه تاسیسات و ارتقاء خدمات به مشترکین و شهروندان هزینه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه