English

درگیری سارقان با تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اصفهان در حین انجام ماموریت

تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اصفهان که در نخستین ساعات امروز برای انجام یک ماموریت اعزام شده بودند، در حین انجام وظیفه، گرفتار دو نفر سارق شدند و آنها با چاقو به این دو امدادگر حمله کردند.

درگیری سارقان با تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اصفهان در حین انجام ماموریت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: ساعت یک و ۳۶ دقیقه بامداد چهارشنبه ۲۱ تیرماه بود که واحد امدادی کد ۲۰۴۳ فوریت‌های پزشکی شهر اصفهان برای انجام ماموریت به اتوبان صیاد شیرازی، ورودی باغ غدیر اعزام شد.

قضیه از این قرار بود که دو نفر موتورسوار دچار حادثه شده بودند؛ اما با وجودی‌که تکنسین‌های اورژانس برای انتقال آنان به بیمارستان اصرار داشتند، مصدومان به علت مفقود شدن تلفن همراه یکی از آنان در صحنه حادثه، از سوار شدن به آمبولانس امتناع می‌کردند و تنها، وسایل شخصی خود از جمله لب تاپ را داخل کابین گذاشته بودند.

ناگهان، تکنسین‌های واحد امدادی، متوجه شدند که فردی با ورود به خودرو، قصد سرقت وسایل مصدومان و آمبولانس را دارد؛ لذا هنگامی که برای ممانعت از دزدی آنها، اقدام کردند، سارقان با تکنسین‌ها درگیر شدند و یکی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ در همین زمان، مصدومان که از جریان مطلع شده بودند، به سمت سارقان رفتند و با آنها درگیر شدند؛ لذا سارقان با چاقو و قداره به آنها حمله کردند و سپس قصد چاقو زدن به تکنسین‌ اورژانس را داشتند که وی از خود دفاع کرد و مانع آسیب رسیدن به خود شد.

سپس تکنسین‌ها با ورود به آمبولانس از صحنه گریختند، و مجددا به صحنه حادثه بازگشتند تا مصدومان را به بیمارستان منتقل کنند.

گفتنی است، در همین فاصله، سارقان، موتورسیکلت مصدومان را سرقت کردند و در خیابان مشتاق آتش زدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه