English

فرماندار آستارا:

خدمات گردشگری در منطقه حیران نیاز به ساماندهی دارد

یونس رنجکش در بازدید از منطقه حیران با هدف نمایی ایجاد مراکز خدمات گردشگری و ساماندهی واحد های بین راهی در این منطقه افزود: حیران از جمله مناطق زیبای گردشگری آستاراست که نیازمند ساماندهی است

خدمات گردشگری در منطقه حیران نیاز به ساماندهی دارد

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، یونس رنجکش در بازدید از منطقه حیران با هدف نمایی ایجاد مراکز خدمات گردشگری و ساماندهی واحد های بین راهی در این منطقه افزود: حیران از جمله مناطق زیبای گردشگری آستاراست که نیازمند ساماندهی است.

وی در این بازدید که جمعی از مدیران این شهرستان وی را همراهی می کردند، وجود برخی اماکن خدمات گردشگری در مسیر حیران را شایسته گردشگران ندانست و بر ضرورت ساماندهی این اماکن تاکید کرد.

وی اظهار داشت: این منطقه نیازمند یک طرح الگویی واحد است که باید متناسب با محیط طبیعی ان طراحی شود.

وی ساماندهی الاچیق و دکه های بین راهی را که بصورت غیر مجاز در این مسیر ایجاد شده اند را ضروری دانست و اضافه کرد: دهیاری های منطقه باید در این ساماندهی نقش محوری داشته باشند.

فرماندار آستارا افزود: نظارت دهیاری ها در این زمینه ضروری است و آن ها باید در این ساماندهی نقش آفرینی داشته و به دنبال اقتصاد و کسب و کار پایدار در منطقه باشند.

به گزارش موج، در این بازدید فرماندار آستارا از مسوولان منابع طبیعی، راهداری و بخشداری مرکزی خواست تا با شناسایی مناطق دارای قابلیت های ایجاد اماکن خدمات گردشگری بین راهی اقدامات لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی