English

رئیس اتاق بازرگانی گرگان

محصولات ارگانیک در گلستان حمایت می شوند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان گفت: به عنوان نماینده بخش خصوصی از معرفی و تأکید بر مصرف محصولات ارگانیک و غذای سالم حمایت می کنیم.

محصولات ارگانیک در گلستان حمایت می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی اتاق گرگان، رمضان بهرامی در نشست هم اندیشی تولید و تجارت محصولات ارگانیک اظهار کرد: با عنایت به پتانسیل موجود وزنه استان گلستان به سوی کشاورزی است.

وی گفت: در راستای حمایت از غذای سالم یکی از بهترین نقاط شهرستان گرگان را برای عرضه این محصولات واگذار کرده ایم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان بیان کرد: رسالت اجتماعی ایجاب می کند که به فکر کیفیت بیشتر محصولات باشیم.

وی ضمن اعلام آمادگی اتاق در همکاری با بخش کشاورزی افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی بین اتاق و جهاد کشاورزی وجود دارد که موجب ارتقای بخش کشاورزی استان خواهد بود.

امیر یوسفی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق گرگان در این نشست اظهار کرد: سلامت افراد جامعه در گرو استفاده از غذای سالم است که این مهم با حمایت از عرضه محصولات ارگانیک میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه تولید محصولات ارگانیک نیاز به یک حرکت جهادی و همراهی عموم دارد، افزود: اخلاق در تولید کیفیت محصولات را ارتقا می دهد.

رئیس کمیسیون اتاق گرگان اظهار کرد: سیاست ورود محصولات تراریخته یکی از عوامل مهم در تهدید سلامت افراد است که با تلاش انجمن ارگانیک بهبود یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه