English

معاون آموزش و پرورش گلستان مطرح کرد

پیش‎بینی ثبت‎نام ۳۹ هزار نفر در پایه اول ابتدایی در استان گلستان/ رشد ۲۲ درصدی دانش‎آموزان ابتدایی در استان

معاون آموزش و پرورش گلستان گفت: پیش‎بینی می‎شود امسال بیش از ۳۹ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس استان گلستان ثبت‎نام کنند که نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

پیش‎بینی ثبت‎نام ۳۹ هزار نفر در پایه اول ابتدایی در استان گلستان/ رشد ۲۲ درصدی دانش‎آموزان ابتدایی در استان

به گزارش خبرگزاری موج، هما عقیلی صبح امروز در با اشاره به برنامه‎های آموزش و پرورش برای جذب همه دانش‎آموزان مقطع ابتدایی اظهار داشت: پیش‎بینی می‎شود امسال بیش از 39 هزار دانش آموز پایه اول درمدارس استان ثبت‎نام کنند که نسبت به پارسال افزایش خواهد داشت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از 36 هزار پایه اولی داشتیم که امسال حدود 3هزار نفر افزایش خواهد داشت که پارسال با توجه به میانگین کشوری حدود 38 درصد بیشتر بود.

عقیلی تصریح کرد: امسال هم مانند پارسال جذب حداکثری دانش‌آموزان را در برنامه داریم و پارسال در مقطع پیش دبستانی27 هزار نوآموز و 36 هزار و 158 پایه اولی جذب داشتیم که 38 درصد از میانگین کشوری بالاتر بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: در مقطع ابتدایی هم شاهد رشد 22 درصدی بودیم که بیش از 195 هزار و 704 نفر در دوره‎های آموزش ابتدایی ثبت‎نام کردند.

وی با اشاره به طرح‌های مختلف در آمورش وپرورش استان، اظهار داشت: در بخش مشارکت‌های عمومی دانش آموزان و معلمان و مهارت‌های زندگی و حل مسئله و طرح جابربن حیان که اجرا شد که 34 درصد جلوتر از میانگین کشوری در طرح‌های درس‎‌پژوهی 55 درصد بوده که 24 درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

عقیلی درباره طرح‎های آموزش و پرورش استان در تابستان هم گفت: درتابستان طرح توانمندسازی نیروهای انسانی اولویت ماست و همچنین جشنواره خلاقیت دانش‎آموزی با محوریت گفتمان شاد و مدارس شادمان، اجرا شد.

معاون آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: جذب حداکثری دانش‎آموزان با محوریت ارتقا و بهبود فرایندها، شناسایی و هدایت استعدادها و اجرای کردن پروژه‎های علمی دانش آموزان و معلمان و درس‎پژوهی از ابتدای مهر در استان گلستان اجرائی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه