English

مدیر پایانه مرزی اینچه برون

تردد ناوگان ترک از پایانه مرزی اینچه برون افزایش یافت

مدیر پایانه مرزی اینچه برون گفت: تردد ناوگان ترک از پایانه مرزی اینچه برون ۲۳ درصد افزایش یافته است.

تردد ناوگان ترک از پایانه مرزی اینچه برون افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری  موج به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان گلستان، محسن عامریون اظهار کرد: طی دو ماه گذشته شاهد خروج بیش از هفت درصد و ورود حدود ۲۳ درصد ناوگان ترک از پایانه مرزی اینچه برون بوده‌ایم.

وی ادامه داد: پایانه مرزی اینچه برون با توجه به پروتکل‌های فی مابین با کشور ترکمنستان و ایجاد بسترسازی، زیرساخت‌های لازم و بهره‌گیری مناسب از امکانات موجود، آمادگی رتق‌وفتق و ساماندهی تردد تا ۱۴۰ دستگاه ورود و ۱۴۰ دستگاه خروج را در روز دارد.

مدیر پایانه مرزی اینچه برون گفت: این مسئله می‌تواند تأثیرات به سزایی در اشتغال منطقه و اقتصاد استان ایجاد کند اما در حال حاضر به علت رکود حاکم بر کشورهای مقصد به خصوص ترکمنستان و برخی عوامل داخلی نسبت به سال‌های ۹۳ و ۹۴ شاهد کاهش تردد از این پایانه بوده‌ایم.

عامریون اظهار کرد: رفع این رکود و رسیدن به نقطه مورد نظر همکاری و همدلی سایر دستگاه‌های استانی و متولیان امر کشوری را می‌طلبد.

وی به مکانیزه شدن نوبت دهی در پارکینگ ناوگان ورودی و محوطه‌سازی و بروز رسانی خدمات و تأسیسات در پایانه مرزی به عنوان اقدامی از سال ۹۵ تا کنون اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه