English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

امنیت با پیاده کردن برنامه‌های قرآنی در جامعه نهادینه می‌شود

نماینده ولی فقیه در گیلان قرآن را آیین زندگی عنوان کرد و گفت: امنیت با پیاده کردن برنامه‌های قرآنی در جامعه نهادینه می‌شود.

امنیت با پیاده کردن برنامه‌های قرآنی در جامعه نهادینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با سردار سید حسن بتولی معاون عملیات ناجا و جمعی از فرماندهان انتظامی گیلان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در تلاش است جامعه براساس رهنمودهای قرآن و سنت اداره شود اظهار کرد: اگر جامعه براساس دین و سیره پیشوایان دینی عمل کند به سعادت می‌رسد.

وی به تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن در تلاش است تفکر دینی را از جامعه حذف کند و بگوید دوران دین سپری شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه قرآن آیین زندگی در جامعه است، بیان کرد: قرآن به صراحت می‌فرماید؛ اگر برنامه‌های قرآنی در جامعه پیاده شود مردم به رستگاری می‌رسند.

آیت‌الله قربانی به تبلیغات سوء دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر تعلیمات دینی به عنوان فریضه الهی در جامعه نهادینه شود به دلیل اینکه فطرت مردم الهی است آن را می‌پذیرند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد بیان می‌کنند وظیفه نداریم مردم را به بهشت ببریم، تصریح کرد: امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر فرمود؛ ای مالک وظیفه داری مردم را صالح و شایسته کرده و از تعلیمات اخلاقی برخوردار شوند.

امام جمعه رشت بر همگانی کردن تعلیمات دینی در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: تعلیمات الهی باید به خوبی به مردم آموزش داده شود بنابراین با داشتن قرآن و تعلیمات اسلامی می‌توان با منطق و استدلال مشکلات را برطرف کرده و جامعه را به طرف تقوا هدایت کرد.

آیت‌الله قربانی، خواستار عمومی کردن فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه شد و اظهار کرد: ایران اسلامی امن‌ترین کشور در دنیاست و مردم باید بدانند دوران دین سپری نشده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن و عترت در کنار امور نظامی و انتظامی می‌تواند جامعه را به امنیت برساند، متذکر شد: فرهنگ دینی در جامعه باید تقویت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی