English

فرمانده انتظامی گیلان:

رشد ۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال

فرمانده انتظامی استان گیلان از رشد 52 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 52 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست نظارت ستادی پلیس استان، با اشاره به کاهش 13 درصدی سرقت در استان طی سال 95 اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال نیز جمع سرقت ها نسبت به زمان مشابه سال گذشته، سه درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر رشد 52 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: کشفیات سوخت قاچاق نیز طی مدت یادشده در مقایسه با سال گذشته، 60 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان مربوط به 40 سال گذشته است، بیان داشت: زیرساخت‌های نامناسب ترافیکی یکی از عوامل رقم خوردن بسیاری از حوادث رانندگی در گیلان است.

وی با بیان اینکه گیلان با طبیعت زیبا و منحصربفرد در میزان جذب مسافر و گردشگر در بالاترین سطوح کشور قرار می گیرد، اظهار داشت: حجم گسترده ورود گردشگر و میزان جذب مسافر، حساسیت موقعیت استان را افزایش می‌دهد.

سردار میرحیدری همدلی میان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و حمایت دستگاه قضایی از مجموعه انتظامی استان را موجب به حداقل رسیدن مصادیق ناامنی در شهرهای مختلف گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پلیس گیلان رتبه اول کشور را در زمینه اجرای طرح نوروزی کسب کرد، اظهار داشت:‌ توسعه و رشد تفکر بسیجی و روحیه جهادی که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز هست، از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان است.

وی امنیت اخلاقی را از دغدغه‌های جدی مجموعه انتظامی استان ذکر و اضافه کرد: طرح فرهنگی جهادی گیلان مطهر نیز با کمک روحانیت و همچنین طرح صبح صادق، امنیت اخلاقی را در تفرجگاه‌ها و سایر نقاط استان برقرار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه