English

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

نشت یابی بیش از ۳۳ هزار انشعاب گاز در سه ماه اول امسال

جمشید ظهیری از نشت یابی بیش از 33 هزار انشعاب گاز در سه ماه اول امسال خبر داد

نشت یابی بیش از 33 هزار انشعاب گاز در سه ماه اول امسال

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: نشت یابی دو هزار و 200 کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز در سه ماه اول سال جاری در 7 شهر استان صورت پذیرفته است و معادل 10 درصد کل خطوط گاز در استان است.

جمشید ظهیری با اشاره به وقوع دو  انفجار در شهرهای لنگرود و رشت گفت: این شرکت تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات خود تا درب منازل مشترکین انجام می دهد.

ظهیری در همین راستا علاوه بر نشت یابی از 2 هزار و 200 کیلومتر شبکه گاز در استان،بیش از 33 هزار انشعاب گاز را در سه ماه اول امسال مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است و در دو حادثه اخیر هیچگونه اشکالی متوجه تأسیسات این شرکت نمی باشد و علت انفجار از داخل منازل بوده است .

وی اظهار کرد: اگرچه گاز مایه آرامش و آسایش مردم عزیز است ولی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و یا سهل انگاری می تواند زمینه ساز حوادثی ناگوار گردد.

ظهیری با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی،بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه